Sorin Brînzan preia conducerea Julius Meinl România

Sorin Brînzan a preluat, la începutul lunii aprilie, conducerea businessului Julius Meinl pe plan local. Anterior acestei numiri, Sorin Brînzan a fost parte din echipa Hochland România, unde a ocupat poziția de Director de Vânzări. Totodată, Sorin a asigurat interimatul pentru funcția de Director General după plecarea lui Sorin Timuș. Sorin Brînzan preia conducerea Julius Meinl România

Cu o experiență de circa 18 ani în industria bunurilor de larg consum, cariera lui Sorin Brînzan este legată de două companii cu notorietate în piață, Whiteland Import Export și Hochland. În cadrul Whiteland, managerul a ocupat diverse poziții, printre care Trade Marketing Coordinator, Regional Key Account Manager, National Key Account Manager și Sales Director. Sorin Brînzan este absolvent al Academiei de Studii Economice din București, având licența în cibernetică economică. Ulterior, managerul a finalizat un master în administrarea afacerilor în cadrul University of Minesotta, dar și un executive MBA în cadrul Viena University of Economics and Business.

„Mă bucur să mă alătur echipei Julius Meinl într-o poziție cheie pentru business. Este o provocare importantă pentru mine; avem planuri ambițioase pentru ambele segmente în care activăm, păstrându-ne focusul în a livra servicii și produse excelente clienților și consumatorilor. La începutul anului 2020, compania se extindea rapid pe zona de Retail în România, crescând de la an la an investițiile în resurse și acțiuni dedicate acestui segment de business. În prezent, Julius Meinl acoperă o rețea de peste 500 de magazine partenere, atât offline, cât și online, iar planurile de dezvoltare a echipei de vânzări, pentru a întări prezența în acest sector, se aliniază obiectivului principal de creștere pentru următorii 5 ani. Julius Meinl este un business de familie, iar la scară largă valorile companiei duc mai departe această moștenire în fiecare țară, în fiecare echipă și parteneriat pe care le creăm. Îmi doresc să construim așadar o echipă solidă, performantă, dar mai ales o echipă pasionată și motivată de a crea ceva valoros pentru ei, pentru comunitate și pentru companie, zi de zi.“

Schimbări în echipa de top management a Julius Meinl

Echipa locală a Julius Meinl va fi completată de Dinu Graur, care va ocupa funcția de Finance Manager. Cu o experiență vastă acumulată în mai multe poziții de management și cu o expertiză solidă în coordonarea unor arii financiare complexe în diverse domenii, acesta va prelua rolul de Partener de Business pentru echipele de Finance, Sales Suport și Marketing și va contribui la implementarea proiectelor globale pentru cele 2 canale, HoReCa și Retail.

“Sunt încântat să mă alătur unui brand de tradiție ca Julius Meinl, una dintre principalele mărci de cafea premium din categoria gastronomie și lider la nivel mondial pe categoria premium de cafea si ceai din industria HoReCa. Îmi doresc ca împreună cu echipa din România și din celelalte țări în care suntem prezenți, să construim o organizație mai puternică, mai inovatoare, mai inspirată, o organizație axată pe misiunea sa de a servi și de a crea o lume mai bună, a declarat Dinu Graur.

Julius Meinl, o afacere de familie înființată în 1862 în Austria, activează în peste 70 de țări la nivel mondial, în 40 dintre acestea se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață pe segmentul premium în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, România și Dubai. Compania are peste o mie de angajați și aproximativ 50 de mii de clienți la nivel mondial. Potrivit celor mai recente date financiare raportate, compania a raportat în 2019 o cifră de afaceri de 186 de milioane de euro.

Julius Meinl se alătură inițiativei Coffee & Climate
Julius Meinl se alătură inițiativei Coffee & Climate
Julius Meinl, furnizor de cafea premium, se alătură inițiativei Coffee&Climate (c&c), marcând astfel o etapă importantă în eforturile...
Raluca Răschip, Teamology Institute: Există o nevoie a leadershipului de a-și redefini rolul și de a crește echipe autonome
Raluca Răschip, Teamology Institute: Există o nevoie a leadershipului de a-și redefini rolul și de a crește echipe autonome
După o serie de ani în care ne-am schimbat felul în care muncim și modul în care ne raportăm la viața profesională, liderii se confruntă cu...

 

Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
O categorie care pare să urmeze trendurile inovației și premiumizării din anii anteriori, cafeaua se bucură de fidelitate din partea...
Julius Meinl, creștere de 50% a vânzărilor în retailul modern
Julius Meinl, creștere de 50% a vânzărilor în retailul modern
Producătorul de cafea Julius Meinl a raportat pe piața locală o creștere de 50% a vânzărilor valorice în retailul modern în primele nouă...
Sorin Brînzan, Julius Meinl: „Succesul vine când ești înconjurat de oamenii potriviți”
Sorin Brînzan, Julius Meinl: „Succesul vine când ești înconjurat de oamenii potriviți”
„Oricât de bun ai fi, ai nevoie întotdeauna ca cineva să aibă încredere în tine”, spune Sorin Brînzan când se gândește la lecțiile pe...
2019, cel mai bun an pentru businessul Julius Meinl
2019, cel mai bun an pentru businessul Julius Meinl
Cu o creștere a vânzărilor de 4,5% și o creștere a profitului de 15%, 2019 a reprezentat pentru Julius Meinl cel mai bun an din istoria...