Schimbări în echipa de conducere a P&G România
În ultimele luni au avut loc mai multe schimbări în top managementul local al companiei P&G. Astfel, la conducerea departamentului de vânzări a fost promovat Laurențiu Hurjui, care ocupa anterior funcția de Market Strategy & Planning Associate Director. În prezent, el coordonează echipele de vânzări pe cele două mari canale – comerț modern și tradițional – în România și pe mai multe piețe din Europa de Sud-Est. Această funcție nu era ocupată anterior.
De asemenea, noul director al fabricii P&G de șampoane și alte produse pentru păr din Urlați (jud. Prahova) este Christopher Jones, după plecarea italianului Luca Schianchi. Jones vine de la sediul din Geneva (Elveția) al companiei și are o experiență de peste 10 ani în producție și de 20 de ani în cadrul grupului.
Schimbările din acest an în top managementul P&G România au debutat cu venirea managerului de origine rusă Elena Kudryashova la cârma operațiunilor locale, în iulie 2016. Ea a ocupat anterior funcția de Country Manager pe trei piețe - Israel, Cipru și Malta - și are o experiență de peste 6 ani în marketing la P&G, atât în Europa de Est (Rusia, Ucraina), cât și în Africa și Orientul Mijlociu.
Kudryashova îl înlocuiește pe Hans Dewaele care, la finalul mandatului, a decis să plece din companie, părăsind totodată grupul P&G.
Procter & Gamble coordonează din București întreaga regiune a Balcanilor. Cea mai mare investiție a companiei din România este fabrica de șampoane de la Urlați, unde lucrează aproximativ 300 de oameni și care livrează 90% din volume pe piețele externe. Aceasta a fost inaugurată în 2010, în urma unor investiții de aproximativ 100 de milioane de dolari. La Urlați se produc șampoane Head & Shoulders și Pantene pentru piețe mari din regiune, precum Rusia și Turcia.