Nutrivita Marketing & Distribuție își consolidează echipa de top management

Nicolae Oancea a preluat în ianuarie 2024 poziția de National Sales Manager al Nutrivita, unul dintre principalii jucători pe piata de import și distribuție a produselor dietetice și BIO din România, pentru a contribui la consolidarea afacerii și dezvoltarea a noi canale de distribuție. Nutrivita Marketing & Distribuție își consolidează echipa de top management

"M-am alăturat cu entuziasm echipei Nutrivita la începutul acestui an din dorința de a contribui la dezvoltarea proiectului lansat de fondatorii companiei în urmă cu 17 ani. Am convingerea că produsele comercializate de noi răspund preocupărilor consumatorului modern pentru un stil de viață sănătos, o alimentație echilibrată, dar și pentru diete speciale. În această nouă formulă ne propunem diversificarea portofoliului de produse și abordarea unor noi canale de distribuție, astfel încât să răspundem cerințelor unei piețe dinamice, dar și exigențelor sporite ale partenerilor din retail și a consumatorilor noștri”, a declarat Nicolae Oancea, National Sales Manager Nutrivita.


Citește și: Schimbarea la față în categoria de snackuri dulci


Cartea de vizită a lui Oancea include poziții de management al echipelor de vânzări în companii precum Dr. Max/AdPharma, Polisano, FarmaVet, iMedica unde a coordonat distribuția pe diferite canale de vânzare și managementul de portofolii complexe de până la 4.000 de produse.

Pionier al raftului de diet&bio din comerțul modern încă din 2007, Nutrivita se afla într-un amplu proces de transformare. Anul acesta compania fondată și condusă de Adelina si Cristian Păsat se va reloca într-un spațiu logistic propriu  cu o capacitate de stocare de peste 7.000 de paleți, investiție greenfield în Ștefăneștii de Jos, Ilfov. În 2024 compania își propune consolidarea noului portofoliu de produse, înnoit în proporție de cca 60% în anul 2023 ca urmare a noilor reglementari de piață privind etichetarea Nutriscore, dar și extinderea portofoliului cu noi parteneriate din zona de alimentație sănătoasă.

Compania administrează un portofoliu de peste 400 de produse, acoperind eficient toate nișele diet, fitness nutrition, vegan și BIO prin mărci precum Gerble, Gerlinea, Isostar, Cereal, Bauckhof, Lago, Abonett, Balviten, Cupper Teas, Destination Cafe, BornWinner, Rusani, Probezzo, Vivisano, iChoc. În plus, Nutrivita este și proprietarul mărcilor BioJunior – prima marcă romaneasca de produse ecologice pentru copii și Nutrivital – gamă de produse dietetice în sprijinul unui stil de viață sănătos.

Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Danone România a publicat cele mai recente date ale studiului său privind tendințele alimentare ale românilor, cu un accent special pe produsele...
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Estimată la 89 de milioane de euro, piața de cereale și batoane de cereale are încă spațiu de dezvoltare din moment ce consumul local este sub...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
Nutrivita: „Pe segmentul BIO pentru copii va conta inovația, ca factor de creștere, dar și puterea furnizorilor de a asigura un flux constant de mărfuri”
Nutrivita: „Pe segmentul BIO pentru copii va conta inovația, ca factor de creștere, dar și puterea furnizorilor de a asigura un flux constant de mărfuri”
Pe o piață dominată de contextul inflaționist, dar și provocări pe lanțul de aprovizionare, Nutrivita, unul dintre cei mai importanți...
Nișele vegan, bio și fără zahăr, pilonii de creștere pentru businessul Nutrivita
Nișele vegan, bio și fără zahăr, pilonii de creștere pentru businessul Nutrivita
Dacă 2019 a fost un an excepțional, care a marcat vârful premiumizării pieței de produse dietetice și BIO din ultimii 5 ani, perioada pandemiei...