Jaak Mikkel, numit la vârful diviziei Premium Spirits, Snacks and Beer Coca-Cola HBC

Jaak Mikkel, fostul Director General al Coca-Cola HBC România, a fost numit New Business Director pentru Grupul Coca-Cola HBC, fiind responsabil de conducerea noii divizii, Premium Spirits, Snacks and Beer (Divizia de băuturi spirtoase premium, gustări și bere). Jaak Mikkel, numit la vârful diviziei Premium Spirits, Snacks and Beer Coca-Cola HBC

Având viziunea de a fi partenerul lider de băuturi 24/7 pe cele 29 de piețe ale sale, Coca-Cola HBC se angajează să dezvolte cel mai puternic, mai larg și mai flexibil portofoliu din industrie. Se străduiește să răspundă unei game tot mai mari de gusturi și ocazii de consum, oferind o băutură pentru fiecare moment de consum al zilei. Noua unitate este responsabilă pentru creșterea și scalarea în categorii noi și în extindere pentru Coca-Cola HBC.

Raportând către Chief Operating Officer, Jaak va continua să crească și să extindă portofoliul și parteneriatele Premium Spirits și va identifica oportunități strategice în afacerea Snacks a companiei. Deși abia la început, compania explorează și oportunități de distribuție a berii pe piețe specifice.

Jaak s-a alăturat Coca-Cola HBC în 2008 ca Director de Vânzări pentru țările baltice. Pe lângă ocuparea funcției de Director General pentru Coca-Cola HBC România, el a fost Director General pentru Pivara Skopje în Macedonia de Nord, iar mai recent a fost Director General pentru Coca-Cola HBC Poland & Baltics. Are o experiență de dezvoltare a unor echipe diverse și talentate care au atins o creștere record și o cotă de piață. El a condus numeroase lansări noi de băuturi și categorii de-a lungul carierei sale, în special obținând succes pentru Costa Coffee în Polonia.

Înainte de a se alătura Coca-Cola HBC, Jaak a petrecut 10 ani în compania Shell, gestionând afacerile de vânzare cu amănuntul în zonele baltice, Europa Centrală de Est și țările nordice. Odată cu preluarea acestei poziții, Jaak s-a relocat la Zug, Elveția pentru acest rol.

Te-ar putea interesa și: Mihaela Hoffman, Coca-Cola HBC România: ”Obiectivul diviziei Coffee&Premium Spirits pentru 2022 este un avans double digit”

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC a anunțat că intenționează să cumpere Brown-Forman Finland Oy, producătorul Finlandia, pentru suma de 201,2 milioane de euro....
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...