FrieslandCampina România are un nou Director de Marketing

Cu o experiență de peste 15 ani în marketing, comunicare și strategii de dezvoltare a brand-urilor, Eliza Calciu-Șerban ocupă din această lună funcția de Director de Marketing în cadrul companiei FrieslandCampina România. FrieslandCampina România are un nou Director de Marketing

Printre responsabilitățile pe care aceasta le-a preluat se numără definirea și implementarea strategiei brandului Napolact, una din cele mai importante mărci ale industriei lactate în România, identificarea și dezvoltarea de produse noi care răspund nevoilor consumatorilor, precum și strategia de comunicare, pentru a continua dezvoltarea companiei FrieslandCampina România.

Eliza Calciu-Șerban are o experiență relevantă în industria FMCG, lucrând de-a lungul activității sale pentru branduri precum Lay’s, Star, Ciuc Premium și Strongbow. Printre funcțiile ocupate enumerăm Marketing Manager, Integrated Marketing Communication Manager, Group Brand Manager, R&D Strategic Planning Manager, în cadrul unor companii de top, precum PepsiCo, Heineken și JT International. Ea este absolventă a Facultății de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice din București și în vederea dezvoltării sale profesionale a urmat cursuri precum Ashridge London Business School “Leaders of the future”; IMD Business School Lausanne “Strategic Marketing in Action” & “Executing Brand Strategy”; MCE Brussels “Business Strategy for Managers”.


Citește și: Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an


“Mă bucur să contribui la povestea brand-ului românesc etalon Napolact, care aduce zilnic în casele românilor produse cu tradiție, gust și calitate, așa cum se cuvine. Îmi doresc ca împreună cu echipa mea să continuăm să construim curajos pe valorile puternice pe care Napolact le-a dovedit de-a lungul timpului, cu accent pe inovație relevantă și dezvoltare. Mai mult, sunt entuziasmată să învăț din specificitățile industriei lactate, pentru a ajuta la dezvoltarea sustenabilă a afacerii FrieslandCampina în  România”, a declarat Eliza Calciu-Șerban, Director Marketing.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Te-ar putea interesa și: Eliza Calciu Șerban, PepsiCo România: Stabilitatea și credibilitatea mărcilor noastre fac diferența în momentul alegerii la raft.

Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
De la începutul anului și până în prezent FrieslandCampina România, producătorul Napolact, a trecut prin două scenarii de business ca urmare...
Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Jan Derck van Karnebeek, cel care a condus timp de doi ani operațiunile Heineken România în perioada 2009-2011, a fost numit CEO al...
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Gigantul olandez FrieslandCampina a raportat, în prima jumătate a anului, o creștere a vânzărilor de 19,4%, până la 6,6 miliarde de euro, pe...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
După un an 2021 “dificil și foarte complex”, în care afacerile FrieslandCampina România au scăzut ușor comparativ cu primul an pandemic,...