Directorul de Vânzări al Mars România preia conducerea companiei

Geanina Băbiceanu, Director de Vânzări al Mars România, va prelua începând cu luna noiembrie conducerea operațiunilor locale. Din poziția de Market Director, aceasta va fi responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de business pentru toate segmentele Mars din România – petcare, gumă de mestecat, dulciuri, food. Directorul de Vânzări al Mars România preia conducerea companiei

„Mă bucur că, în 2009, am luat decizia de a mă alătura grupului Mars și mă bucur că am parcurs acest drum plin de oportunități, respectând întotdeauna cele 5 principii după care Mars își ghidează activitatea la nivel global: reciprocitate, calitate, responsabilitate, eficiență și libertate. În noul meu rol îmi propun să susţin echipa de profesionişti din Mars România, continuând astfel creșterea sustenabilă a businessului. Totodată, ne vom dezvolta alături de partenerii noștri, creând relații durabile cu aceștia pentru a crește împreună categoriile în care operăm”, a declarat Geanina Băbiceanu, Market Director Mars România.

Absolventă a Academiei de Studii Economice din București, Geanina Băbiceanu are o experiență de peste 20 ani în domeniul FMCG, ocupând poziții de management în departamentele de marketing și vânzări ale unor companii de renume din industrie. Începând din 2009, Geanina s-a alăturat Mars în cadrul diviziei Wrigley din România, ca Regional Marketing Director, poziție din care a coordonat dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing pentru brandurile Wrigley din România, Bulgaria, Macedonia, Albania și Kosovo.

Mars România este pe piață de peste 20 ani și anul acesta, la opt ani de la preluarea Wrigley de către Mars, compania americană a demarat procesul de integrare a celor două businessuri pe plan local. Cele două companii au cifre de afaceri similare, potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe. Mars România a înregistrat în 2015 vânzări de 238 de milioane de lei și un profit de circa 14 milioane de lei, în timp ce Wrigley România a vândut de 225 de milioane de lei, dar a avut un profit semnificativ mai mare, de 40 de milioane de lei. Mars România are peste 200 asociați și un portofoliu extins de mărci, pe cele patru segmente de business: Pet-food (Pedigree, Whiskas), gumă de mestecat (Orbit), dulciuri (Mars, Snickers) și food (Uncle Ben’s, Dolmio).

Mars investește 237 milioane dolari într-o nouă fabrică
Mars investește 237 milioane dolari într-o nouă fabrică
Producătorul de dulciuri Mars a anunțat că va investi 237 milioane de dolari într-o nouă fabrică pentru brandul său Nature's Bakery,...
Mars cumpără un producător de preparate sous-vide pentru 734 mil. euro
Mars cumpără un producător de preparate sous-vide pentru 734 mil. euro
Gigantul Mars a anunțat achiziția Kevin's Natural Foods, un producător de preparate sous-vide, sosuri și garnituri, tranzacția fiind estimată...
Ilie Găgeatu, Mars: E critic să se cultive încrederea în exprimarea liberă
Ilie Găgeatu, Mars: E critic să se cultive încrederea în exprimarea liberă
Într-o piață în care schimbarea este cuvântul de ordine, Ilie Găgeatu, managerul care este responsabil de vânzările Mars în România,...
Mars numește un nou director al lanțului de aprovizionare pentru Europa Centrală și de Sud
Mars numește un nou director al lanțului de aprovizionare pentru Europa Centrală și de Sud
Mars, unul dintre cei mai importanți producători de bunuri de larg consum, l-a numit pe Richard Lemerle în poziția de director pentru lanțul de...
Mars numește un nou director de Resurse Umane pentru Europa Centrală
Mars numește un nou director de Resurse Umane pentru Europa Centrală
Mars, unul dintre cei mai mari producători globali de dulciuri, gumă de mestecat și mâncare de animale, anunță un nou membru al echipei de...
Jan Záhumenský, noul CFO Mars pentru Europa Centrală
Jan Záhumenský, noul CFO Mars pentru Europa Centrală
De la 1 septembrie, Mars, unul dintre cei mai mari producători din domeniul alimentar din lume, are un nou director financiar pentru Europa...