Beatrice Chiș, noul director de marketing al Eti
6 august 2020
|
Eti European Food Industries România a numit-o pe Beatrice Chiș în poziția de Director de Marketing al companiei.
Beatrice Chiș s-a alăturat producătorului de dulciuri în 2017, pe poziția de Brand Manager, având o vastă experiență în marketing, atât în industria de FMCG, dar și în alte domenii.
Eti a încheiat anul 2019 cu un avans al vânzărilor de 128% și o cifră de afaceri a operațiunilor locale de 56 milioane de lei. În total, incluzând exporturile din România, a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 120 de milioane de lei.
Compania este lider de piață în Turcia, cu un business de un miliard de dolari. Focusul său prezent este Europa Centrală și de Est, mai exact România, Polonia și țările din Balcani.
Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, managerul polonez care a condus businessul Danone din România în ultimii doi ani, a preluat de la începutul acestui an poziția...
Adriana Dereli, managerul care pariază pe demnitate în business
Adriana Dereli, Sales Director ETi European Food Industries, este un exemplu clar că ambiția poate construi un traseu profesional de succes și că...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Stephane Batoux, numit la conducerea operațiunilor ETi la nivel global
Stephane Batoux, executiv cu peste 20 de ani de experiență în industria FMCG, a fost promovat în poziția de Global CEO al producătorului de...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Beatrice Chiș, promovată la nivel de grup în cadrul Eti
Beatrice Chiș, managerul care a ocupat poziția de director de marketing al producătorului de dulciuri Eti pe plan local în ultimul an, a fost...