Alexis Nasard se va alătura Kantar în rolul de CEO

Kantar, lider global în oferirea de insight-uri demonstrate și servicii de consultanță de brand și comunicare, va avea un nou CEO începând cu decembrie 2020, în persoana lui Alexis Nasard. Alexis Nasard se va alătura Kantar în rolul de CEO

Alexis Nasard se alătură Kantar după o experiență de aproape 30 de ani în domeniile FMCG și retail, în prezent fiind CEO al Bata. Anterior, Alexis a petrecut șase ani la Heineken, unde a ajuns să conducă afacerile din Europa de Vest, ocupând și poziția de Global Chief Marketing Officer. Înainte de această perioadă, Alexis a lucrat timp de 17 ani la Procter & Gamble, ocupând diverse poziții din zonele de marketing și management.

Alexis Nasard deține un MBA de la Școala de Afaceri Haas a UC Berkeley, SUA și o diplomă de licență și un masterat în Inginerie Civilă la Universitatea Saint Joseph, Liban.

Alexis Nasard declară, în legătură cu numirea sa: „Kantar a fost un consilier de încredere de-a lungul carierei mele. Datele, cunoștințele și consultanța oferite de Kantar au stat la baza multor strategii și planuri de comunicare și comerciale dezvoltate de mine și de echipele pe care le-am condus. Cunosc moștenirea și reputația pe care le are Kantar, dar cel mai mult mă entuziasmează viitorul nostru.

Combinația dintre înțelegerea profundă pe care o are Kantar asupra consumatorilor din întreaga lume, seturile noastre de date proprietare și expertiza noastră în zona de analytics și inteligență artificială ne plasează într-o poziție de lider din care putem redefini piața de insight-uri și consultanță, oferind clienților soluții analitice superioare care să îi ajute să genereze rezultate financiare mai bune. Acest aspect va fi cu atât mai relevant în mediul volatil și fluctuant în care trăim, ca o consecință a crizei economice și de sănătate determinate de COVID-19, deoarece clienții trebuie să opereze pe curbe de învățare foarte abrupte.”

Anunțând numirea, președintele Kantar, Adam Crozier, a comentat:  „Prin Alexis, am numit la conducerea Kantar un CEO de talie mondială. În calitate de fost CMO și client, el înțelege valoarea serviciilor oferite de Kantar și rolul pe care îl jucăm în consilierea celor mai mari branduri B2C din lume. De-a lungul carierei sale, Alexis și-a construit o reputație de excelență în inovație, creativitate și în zona operațională. Pe măsură ce ne transformăm afacerea și ne poziționăm pe direcția de creștere, aptitudinile de leadership și experiența internațională a lui Alexis vor fi esențiale în îndeplinirea ambiției pe care o avem pentru Kantar ".

Christophe Jacobs, unul dintre directorii generali ai Bain Capital Private Equity, a adăugat: „Această numire este un alt pas important în călătoria întreprinsă de Kantar spre a deveni liderul global în consultanță asupra strategiilor comerciale și de marketing bazate pe date și un partener cheie în  ecosistem pentru liderii globali din tehnologie. Alexis Nasard înțelege în primul rând valoarea pe care o oferă o astfel de strategie pentru marile branduri B2C din lume și are creativitatea și experiența operațională pentru a aduce această strategie la viață.“

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși se estimează că inflația globală va fi mai mică în 2024, aceasta va rămâne peste un nivel de confort în majoritatea economiilor...
Inovația, de la misiune imposibilă la catalizator pentru vânzări în perioade de instabilitate
Inovația, de la misiune imposibilă la catalizator pentru vânzări în perioade de instabilitate
Cum pot brandurile să se evidențieze și să inoveze într-un context inflaționist? Pentru mărcile care aduc ceva nou într-o piață...
Kantar: Hypermarketurile și supermarketurile, deficitare la capitolul sustenabilitate
Kantar: Hypermarketurile și supermarketurile, deficitare la capitolul sustenabilitate
Hypermarketurile și supermarketurile sunt două dintre sectoarele nominalizate de consumatorii români din mediul urban ca fiind deficitare la...
Studiu Kantar: Inovatorii își vor reveni cel mai rapid după pandemie
Studiu Kantar: Inovatorii își vor reveni cel mai rapid după pandemie
„Mărcile care inovează cu o agilitate și o frecvență mai mare decât altele își vor reveni cel mai rapid în urma pandemiei Covid-19 și a...