FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România

Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România

După o perioadă de teste, retailerul francez Carrefour duce mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Prima unitate comercială a fost inaugurată în Oradea, în luna octombrie, fiind prima și singura unitate de proximitate din Oradea cu case exclusiv Self-Service. În prezent, în rețeaua națională Carrefour se regăsesc 9 magazine 100% Self-Service: 4 Market (câte unul în Târgu Mureș și Iași și două în Timișoara) și 5 Express (două în București și câte unul în Iași, Sibiu și Oradea). 

”Demersul nostru a început în urmă cu mai mult timp, când am făcut mai multe teste pentru a înțelege nevoile clienților noștri și reacțiile lor cu privire la existența și relevanța unor magazine 100% Self-Service. Am primit feedback pozitiv, ceea ce ne-a confirmat strategia și ne-a îndemnat să ducem mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Suntem, de altfel, primul retailer din țară care a decis să pună masiv accentul pe casele Self Check Out. Și acest lucru s-a dovedit a fi cu atât mai relevant în contextul actual, în care clienții sunt în căutare de opțiuni rapide”, au precizat pentru Progresiv reprezentanții Carrefour.

Casele Self Check Out completează un set de opțiuni marca Carrefour menite a veni în sprijinul consumatorilor. Astfel, aplicația Carrefour, lansată anul acesta, le permite cumpărătorilor să-și pregătească lista de cumpărături înainte de vizita în magazin, chiar să verifice stocul produselor nealimentare. Odată ajunși în magazin, tot cu ajutorul aplicației Carrefour, aceștia pot scana produsele la raft, pe măsură ce le pun în coș, și apoi plătesc direct la casele de marcat (clasice sau Self-Service), pe baza unui cod QR generat de aplicație, fără să mai treacă produsele pe bandă.

Carrefour România, este unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, operând peste 360 de magazine în diferite formate: hypermarket, supermarket, proximitate și discount. Anul trecut, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 11,78 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul 2018 și un profit net cumulat de 227 milioane de lei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content