Podravka trece la distribuție directă în IKA

După un parteneriat de 7 ani cu Whiteland, Podravka d.d. trece la distribuție directă în marile lanțuri de magazine prezente pe piața locală. În ceea ce privește canalul independent de retail, compania Podravka rămâne în parteneriat cu distribuitorul Whiteland. Podravka trece la distribuție directă în IKA

„Această decizie vine ca o dorință de a dezvolta businessul Podravka pe piața din România prin stabilirea unor parteneriate strategice cu clienții din modern trade. Acest canal generează aproximativ 65% din vânzările noastre. Odată cu această schimbare, Podravka International și-a mărit echipa cu 10 angajați, ajungând la 22 de angajați începând cu luna ianuarie și avem o echipă dedicată canalului modern trade”, explică Cristina Ghiurluc, Commercial Director în cadrul Podravka.

Cât despre canalul de retail independent, unde Podravka este prezentă în aproximativ 5.000 de puncte de vânzare, compania rămâne în parteneriat cu distribuitorul Whiteland.

”Pentru acest an, ne-am propus menținerea businessului la același nivel cu 2019, dar avem în plan și  extinderea prezenței noastre în regiuni cu creștere semnificativă. Inovarea și furnizarea rapidă a produselor în piață sunt elemente-cheie ale strategiei noastre. În același timp, continuăm să investim în știință și tehnologie de ultimă generație pentru a întâmpina așteptările în creștere ale consumatorilor, cu noi oferte și produse”, a mai punctat Cristina Ghiurluc.

Podravka este prezentă pe piața din România de 20 ani și are în portofoliu branduri precum Vegeta și Eva.

Léber László, CBA Nord-Vest: Comerțul independent rămâne un canal important la nivelul pieței locale
Léber László, CBA Nord-Vest: Comerțul independent rămâne un canal important la nivelul pieței locale
Consumatorul român se maturizează și își dorește tot mai mult să aibă parte de aceleași produse și servicii ca în Vest, consideră Leber...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Condimentele, o categorie cu puternice fluctuații între tradițional și exotic
Condimentele, o categorie cu puternice fluctuații între tradițional și exotic
Piața locală de condimente, care își păstrează o puternică amprentă tradițională, a cunoscut o creștere accelerată odată cu debutul...
 Cristina Ghiurluc preia conducerea Podravka România
Cristina Ghiurluc preia conducerea Podravka România
Cristina Ghiurluc a preluat la începutul lunii aprilie funcția de Director General al Podravka România, poziție ocupată anterior de Sasa...
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
După un 2020 atipic, piața locală de condimente a crescut ușor, evoluție alimentată de perioada de lockdown. Consumatorii români, deși...
Cristina Ghiurluc, Podravka: „Pentru a fi lider cu adevărat ai nevoie de curaj și încredere”
Cristina Ghiurluc, Podravka: „Pentru a fi lider cu adevărat ai nevoie de curaj și încredere”
După 15 ani în echipa Podravka, timp în care a evoluat de la Director de Marketing la Director Comercial, Cristina Ghiurluc se poate lăuda cu un...