FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing

Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing

Grupul Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători din piața preparatelor din carne, a numit-o pe Ligia Smadu în funcția de Director de Marketing. Ligia Smadu se reîntoarce astfel la grupul Cris-Tim după mai bine de doi ani, timp în care a activat în cadrul Carmistin, inițial ca Senior Group Brand Manager, iar în ultimul an ca Marketing Manager.

În cadrul Cris-Tim, Ligia Smadu este responsabilă de operațiunile de marketing la nivelul întregului grup. Executivul are o experiență de peste zece ani în piața bunurilor de larg consum, prima ei experiență profesională fiind în cadrul companiei Macromex.

A bifat ulterior poziții în cadrul Caroli Foods și Cris-Tim, în compania din urmă fiind numită Senior Group Brand Manager în 2019. După un an și jumătate, Ligia Smadu a făcut mutarea la Carmistin, pentru ca acum să revină la Cris-Tim, unde deține funcția de director.

Ligia Smadu este absolventă a Facultății de Economie, dar și a unui program de master din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

Citește și: Mezelurile, o piață polarizată între premiumizare și atenția acordată prețului și promoțiilor

Grupul Cris-Tim este unul dintre cele mai businessuri antreprenoriale românești, activ pe trei mari categorii de produse: mezeluri, lactate și produse ready-meal. În 2019, Radu Timiș, fondatorul Cris-Tim a predat ștafeta la conducerea companiei către fiul său, Radu Timiș Junior, care până atunci deținuse poziția de Director Comercial.

„În 2021 a fost o piață efervescentă, consumatorii reluând obiceiul de achiziție și consum anterior pandemiei și anului 2020. Cris-Tim a avut o creștere consistentă în 2021 atât în volum, cât și în valoare raportat la 2020”, declarau reprezentanții Cris-Tim într-un interviu acordat Progresiv în prima parte a anului.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content