FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl trece de pragul de 300 de magazine pe plan local

Lidl trece de pragul de 300 de magazine pe plan local

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în București și trece astfel pragul de 300 de unități pe plan local. Acesta este situat pe Strada Gherghiței, nr. 5-7, Sector 2 și dispune de stație de încărcare pentru automobilele electrice. 

Noul magazin Lidl din București are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m². Unitatea dispune de peste 100 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea peste 20 noi locuri de muncă. Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:00 și 22:00, iar duminică între 8:00 și 21:00.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din București dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

Vezi și: Anul schimbării în topul retailerilor internaționali

Lidl, liderul pieței de retail 

Odată cu inaugurarea magazinului din București, Lidl România are 300 de magazine în întreaga țară. În 2020 retailerul deținut de grupul Schwarz a deschis 27 de unități noi, iar expansiunea a continuat și în al doilea an al pandemiei. De altfel, 2020 a fost un an extrem de bun pentru Lidl, retailerul reușind performanța de a detrona Kaufland, adjudecându-și poziția de lider al pieței de retail. Anul trecut, Lidl a bifat o creștere de 31% a vânzărilor, în comparație cu 2019, și a ajuns la afaceri de 12,86 miliarde lei. Într-un interviu acordat Progresiv în toamna anului 2019, Frank Wagner, CEO-ul Lidl de la vremea respectivă, spunea că obiectivul setat este de a ocupa prima poziție în topul celor mai mari jucători din retail. 

Te-ar putea interesa și: Un nou CEO pentru liderul pieței de retail din România

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content