FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat

Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat

Împreună cu PreZero, divizia de mediu a Grupului Schwarz, Lidl România introduce din 1 aprilie, pentru prima dată în sortimentul său de produse in-and-out, articole de uz casnic realizate din cel puțin 95% plastic reciclat. În ofertă vor fi disponibile produse precum coșuri pentru rufe, găleți, seturi de umerașe și coșuri de gunoi.

Ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl implementează constant măsuri pentru a reduce utilizarea plasticului și, în același timp, pentru a se orienta mai mult către plasticul reciclat. O mare parte din lanțul de valoare este susținut de diverse companii din Grupul Schwarz. În calitate de divizie de mediu a Grupului Schwarz, PreZero este responsabilă pentru gestionarea colectării și reciclării plasticului, iar produsele obținute din plasticul reciclat sunt vândute de Lidl. Acest lucru asigură o colaborare de succes între companiile grupului, ca parte a strategiei REset Plastic. 

Deșeurile de plastic provenite din gospodării sunt colectate de PreZero, curățate, mărunțite și apoi prelucrate în plastic regranulat, cu care se creează produse noi, de înaltă calitate, prietenoase cu mediul.

Prin alegerea articolele de uz casnic fabricate din plastic reciclat, clienții pot opta pentru o alternativă sustenabilă, iar, prin achiziția lor, contribuie activ la conservarea resurselor și la protejarea mediului înconjurător. Astfel, peste 1.400 de tone de plastic reciclat au fost deja folosite în fabricarea articolelor de uz casnic disponibile în magazinele Lidl din toată lumea.

Întregul proces de reciclare și fabricare a produselor noi este gestionat în Europa. Cu rețeaua sa corporativă, Lidl poate acoperi producția completă și lanțul de valoare, asigurând astfel standarde ridicate pentru reciclare. Noile produse fac parte din strategia REset Plastic, inițiată de Grupul Schwarz.

Grupul Schwarz, din care Lidl face parte, este unul dintre cei mai mari retaileri internaționali și este conștient de responsabilitatea sa față de mediu. Strategia sa REset Plastic este o strategie holistică, internațională, dezvoltată pentru a acoperi cinci domenii de activitate: de la reducerea cantității de plastic din ambalaje și regândirea design-ului acestora, la reciclare și eliminarea completă a acestui material, până la inovare și educare în domeniu. Prin acest demers, viziunea „Mai puțin plastic – închiderea buclei” poate deveni realitate.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content