FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl România inaugurează un magazin în Curtea de Argeș

Lidl România inaugurează un magazin în Curtea de Argeș

Lidl, liderul pieței locale de retail, ce deține o rețea de peste 300 de magazine, continuă strategia de expansiune și mai deschide o locație. Noul magazin Lidl este situat în Curtea de Argeș, județul Argeș, pe Strada Barajului, nr. 1, iar odată cu inaugurarea sa, au fost create peste 20 noi locuri de muncă. 

Noul magazin Lidl din Curtea de Argeș are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m². Unitatea dispune de peste 90 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan. Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 22:00, iar duminică între 8:00 și 20:00.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere clienților săi o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, noul magazin Lidl de pe Strada Barajului, nr. 1 înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe data de 17 ianuarie 2021, deoarece nu mai corespundea standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.

"Inaugurarea magazinului Lidl din Arad continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România", se arată într-un comunicat de presă.

Anul acesta, Lidl a reușit performanța de a detrona liderul pieței de retail din România timp de zece ani, Kaufland, și și-a adjecat prima poziție în clasamentul celor mai mari rețele de retail. Lidl România a bifat o creșter de 31% în 2020 în comparație cu 2019 și a ajuns la afaceri de 12,86 miliarde lei. De altfel, într-un interviu acordat Progresiv în toamna anului 2019, Frank Wagner, CEO-ul Lidl de la momentul respectiv, declara că obiectivul setat de retailer pentru 2020 era de a ocupa poziția de lider pe piața românească, lucru care s-a și întâmplat. La această evoluție surprinzătoare a contribuit și ritmul de extindere, care s-a accentuat în a doua jumătate a anului 2020. Astfel, retailerul a ajuns să termine anul cu o rețea de 288 de magazine, dintre care 27 deschise în primul an al pandemiei și alte șase unități remodelate.

Citește și: Anul schimbării în topul retailerilor internaționali

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content