FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl pune încă două magazine pe harta expansiunii

Lidl pune încă două magazine pe harta expansiunii

Liderul pieței locale de retail extinde rețeaua națională și inaugurează alte două magazine, unul în București și unul în Bucov, județul Prahova. Lidl ajunge astfel la o rețea de 332 de unități comerciale, bifând de la începutul acestui an 11 magazine noi și trei redeschideri.

Noul magazin Lidl din București se află pe Strada Intrarea Godeni, nr. 6-8, iar cel din Bucov este situat pe Strada Tineretului, nr. 2. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați.

De asemenea, unitatea Lidl din București dispune de peste 95 locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Bucov are peste 130 de locuri de parcare. Odată cu inaugurarea celor două magazine Lidl, au fost create peste 40 de noi locuri de muncă.

Unitatea comercială din București va funcționa între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00. În Bucov, magazinul Lidl va funcționa între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 07:30 și 21:00.


Citește și: Topul marilor rețele de retail: avans modest și profit în scădere în 2021


„Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din București și Bucov dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”, declară reprezentanții retailerului.

În 2021, Lidl și-a consolidat poziția de lider, retailerul german raportând o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020.

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În România, retailerul a intrat pe piață în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content