FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl mai pune două magazine pe harta expansiunii

Lidl mai pune două magazine pe harta expansiunii

Lidl România continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi în Târgoviște, județul Dâmbovița și în Motru, județul Gorj. De la începutul anului și până acum, discounterul a inaugurat 13 locații noi, operând în acest moment 302 magazine la nivel național.

„Inaugurarea magazinelor Lidl din Târgoviște și Motru continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, este precizat în comunicatul transmis de companie.

Noul magazin Lidl din Târgoviște este situat pe Calea Ialomiței, nr. 11, iar cel din Motru se află pe Aleea Teilor, nr. 35-37. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați. Cele două magazine dispun de câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere clienților săi o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, magazinul Lidl din orașul Motru, de pe Aleea Teilor, nr. 35-37, înlocuiește o unitate situată pe Strada Macului, nr. 13, care urmează să fie închisă pe data de 23 iunie 2021, deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul a intrat pe piața din România în urmă cu zece ani, prin preluarea discounterului Plus. Discounterul a raportat anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content