FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lavazza relansează gama Qualità Oro

Lavazza relansează gama Qualità Oro

Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție. 

Alături de prezentarea noii identități Qualità Oro, compania a anunțat oficial noul parteneriat strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL, companie cu ajutorul căreia producătorul italian dorește să își consolideze prezența pe piața românească.

„Suntem foarte încântați să ne anunțăm colaborarea, în România, cu un partener stabil și care face lucrurile cu cel mai înalt grad de profesionalism”, a declarat Riccardo Codognola, șeful Lavazza WCEMEA Marketing.  ”România este o piață importantă și strategică pentru Lavazza, iar scopul nostru este să le oferim pasionaților de cafea de peste tot din lume o experiență italiană autentică, dându-le ocazia să savureze, în fiecare ceașcă, un amestec perfect de calitate, tradiție și inovație.”

„Suntem onorați să devenim parteneri cu Lavazza în România și ne mândrim să avem produsele de cafea Lavazza în portofoliul nostru. Promovarea produselor premium reprezintă o prioritate pentru noi, iar faptul că avem valori comune ne dă încredere că ne vom atinge obiectivele pe această piață, investind în dezvoltarea și respectarea standardelor de înaltă calitate”, a spus Carol Boisan, membru al consiliului executiv al Aquila Part Prod Com SRL.

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza are aproximativ 4.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de 1,87 miliarde euro în 2018.

Grupul Aquila este unul din cei mai importanți distribuitori din România, Aquila Part Prod Com SRL  înregistrând în 2018 o cifră de afaceri de 973 milioane de lei. Grupul a fost înființat în 1994 și a dezvoltat parteneriate pe termen lung cu Unilever, SCA, Ferrero, Philips, Wrigley, Lavazza, Coca Cola, Mars, Perenna.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content