Kellogg își separă operațiunile în trei companii distincte și pune accent pe divizia de snacksuri
Kellogg a anunțat că intenționează să își separe operațiunile în trei companii independente pentru a-și simplifica businessul și a se concentra pe divizia de snacksuri, scrie Esmmagazine.com.
Această reorganizareva duce la crearea unui business global de snacking care va include și brandurile de cereale și noodles, respectiv divizia de produse congelate pentru mic dejun din America de Nord. În 2021 vânzările nete ale businessului de snacking au atins 11,4 miliarde de dolari, reprezentând 80% din veniturile totale.
Citiți și Radiografia unui fenomen în care lupta se dă între prudență și plăcere
În ultimii ani compania s-a concentrat mai mult pe portofoliul internațional de snacksuri, în condițiile în care, spre exemplu, vânzările de cereale din America au scăzut pe fondul orientării consumatorilor spre produse de tip fast-food pentru mic dejun.
Dacă ar fi să rezumăm relația consumatorilor români cu fenomenul de snacking, aceasta este o continuă luptă între prudență și plăcere, arată studiul AHA Moments „Snacking consumption diary”. Românii își doresc să se simtă bine în pielea lor (82%), să simtă că se bucură de micile momente de snacking și, din acest motiv, își doresc ca în aceste momente să consume alimentele și băuturile care le fac plăcere, adesea recompensându-se cu o gustare bună pe parcursul zilei. Totuși, trei sferturi dintre români consideră că moderația este cuvântul cheie în ceea ce privește momentele de snacking, orientându-se spre categorii cât mai sănătoase, cu cât mai puține E-uri sau conservanți. Alimentele și băuturile consumate în gustări trebuie în primul rând să satisfacă această nevoie a plăcerii și bucuriei momentului, oferite funcțional de gustul bun, o textură plăcută și un miros îmbietor. La fel de importantă este și partea de sațietate și reenergizare, de a stăpâni foamea până la următoarea masă și de a oferi energia necesară. Un alt mare plus este dacă produsul consumat este și unul sănătos, blând cu dieta, ușor de digerat, fără E-uri sau conservanți.
Decizia luată de Kellogg vine pe modelul Johnson&Johnson, care a urmat același model în ultimul an, și demonstrează nevoia de adaptare a marilor companii în lupta pentru cotă de piață.