FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kaufland România ajunge la 145 de hypermarketuri

Kaufland România ajunge la 145 de hypermarketuri

Kaufland România își continuă expansiunea și deschide cel de-al 145-lea hypermarket din rețea, la Constanța. Noul magazin este al 4-lea din oraș și reprezintă a șaptea deschidere bifată de retailerul german de la începutul anului și până în prezent.

Situat pe Bd. Tomis nr. 437, hypermarketul are o suprafață totală de peste 5.100 metri pătrați, dintre care aproape 3.000 metri pătrați sunt alocați spațiului de vânzare. Noul magazin din Constanța este al patrulea Kaufland din țară care dispune de un nou concept de spațiu verde implementat de companie în România. Astfel, va avea o suprafață de 3.400 mp de spațiu verde la sol, 4.500 mp de acoperiș verde, respectiv 850 de metri pătrați de fațade verzi. În total, s-au plantat la sol 140 copaci și peste 1.000 de arbuști, pe o suprafață totală de 2.000 mp.

”Acesta este un concept nou de spațiu verde implementat inițial în trei magazine din Capitală - Kaufland Străulești, Kaufland Sisești si Kaufland Voluntari, care va genera un consum redus de apă prin folosirea unor specii de plante cu rezistență sporită la secetă. În timp, aceste spații verzi se transformă în minigrădini urbane, cu un grad ridicat de sustenabilitate”, este precizat în comunicatul de presă.

Clienții vor găsi în noul Kaufland 10 case de marcat standard și 2 case de marcat destinate persoanelor cu dizabilități, un raion cu pește proaspăt, raion de legume și fructe, vitrină cu servire asistată - cu o lungime de 18,95 metri, pentru a acomoda o varietate mare de produse proaspete -, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exterior, la punctul Grill, clienții sunt așteptați cu o sortimentație bogată de mici, cabanoși, cartofi prăjiți, ceafă de porc, pui la rotisor, pulpe de pui, thuringer, crispy și nuggets de pui.

Pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, cel de-al patrulea magazin Kaufland din Constanța integrează și infrastructuri de reciclare pentru clienți, oferind:

  • Un automat de colectare tip self-service, instalat în parcare, pentru colectarea ambalajelor precum PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), în schimbul cărora clienții primesc cupoane de reducere.
  • Prima infrastructură de colectare și reciclare a produselor de îngrijire personală și a locuinței este instalată la intrarea în magazin. Clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați. Pe plan local, retailerul deținut de grupul german Schwarz operează o rețea de 145 de magazine.
 
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content