FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kaufland extinde rețeaua națională cu încă un hypermarket

Kaufland extinde rețeaua națională cu încă un hypermarket

Kaufland România deschide un magazin la Turnu Măgurele, județul Teleorman, și ajunge astfel la o rețea națională de 149 de hypermarketuri. Situat pe Șoseaua Alexandriei, Nr. 7A, Turnu Măgurele, noul hypermarket are o suprafață totală de aproximativ 5.600 metri pătrați, dintre care 3.100 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare. Magazinul este deschis zilnic, de luni până sâmbătă între 07:30-21.00, iar duminică de la 08.00 până la 20:00.

Parcarea oferă 261 de locuri, dintre care 7 pentru persoane cu dizabilități, 8 pentru părinți și 2 locuri de parcare cu acces la stațiile e-charge pentru mașinile electrice. De asemenea, magazinul este prevăzut și cu două rastele pentru clienții care vin cu bicicleta la cumpărături.

Hypermarketul este dotat cu 8 case de marcat standard, raion extins de legume și fructe,  vitrină cu servire asistată cu o lungime de 20 metri, pentru o varietate mare de produse proaspete și, de asemenea, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

În galeria comercială, clienții au acces și la o pizzerie, cofetărie, farmacie, un pet shop și un punct de accesorii GSM. În exterior, este disponibil și un punct Grill.
Kaufland Turnu Măgurele este al doilea hypermarket prevăzut la interior cu un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). Clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

În spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare.

Magazinul integrează și un punct de colectare a măștilor de unică folosință, care vor fi ulterior eliminate din mediu și valorificate energetic, în cadrul unui proiect pilot de mediu, inițiat de organizația neguvernamentală „Orașul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland România.

Prin deschiderea acestui hypermarket, Kaufland generează 100 de noi locuri de muncă prin care încurajează dezvoltarea comunității locale.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 149 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul retailerului este să aplice cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content