FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kaufland deschide al 16-lea magazin din București într-un format nou

Kaufland deschide al 16-lea magazin din București într-un format nou

Bazat pe un concept premium, hypermarketul Kaufland deschis în nordul Bucureștiului, pe Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6, pune accent pe sustenabilitate. Noul spațiu de vânzare se ridică la 3.100 de metri pătrați din peste 20 de mii de metri pătrați cât este suprafața totală, inclusiv parcarea.

Horațiu Drăgan, managerul noului hypermarket, spune că „noul hypermarket vine în întâmpinarea clienților cu raioane cu sortimente extinse de legume-fructe, cu un sortiment variat, vitrină cu servire asistată ce include și un raion de pește proaspăt, raioane de brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exteriorul magazinului, în parcare, este amenajat un spațiu special de vânzare a articolelor nealimentare de sezon, separat de punctul Grill cu care deja v-am obișnuit.”

În plus, potrivit acestuia, conceptul premium integrează mai multe facilități ecologice adresate clienților. Este vorba despre automate de reciclare a ambalajelor din plastic pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare.

În plus, în parcarea noului hypermarket au fost instalate două stații e-charge de încărcare a mașinilor electrice în regim Fast Charge.

Prin deschiderea noului magazin, Kaufland creează încă 100 de locuri de muncă noi. În acest moment, pentru retailer lucrează aproximativ 12.500 de persoane, dar businessul generează alte peste 48 de mii de locuri de muncă pe orizontală.

„La fiecare un leu cheltuit la casele de marcat, 66% merge către afaceri românești”, punctează Loredana Samoilă, PR Manager Kaufland România.

Raportat la cifra de afaceri, businessul Kaufland din România este al patrulea ca mărime după ce în 2019 aproape a atins pragul de 12 miliarde de lei. Anul trecut, retailerul a generat valoare adăugată în economia românească de aproximativ 461,7 milioane de euro.

„În acest an, deși este unul dificil, am dublat bugetul de investiții la o valoare de trei sute de milioane de euro față de 142 de milioane de euro, suma investită în 2019 de Kaufland România în magazinele sale. Acest buget de investiții vizează atât achiziția de terenuri, cât și modernizarea magazinelor, tehnologii noi și construcții”, a declarat Loredana Samoilă la deschiderea celui de-al 16-lea hypermarket Kaufland din Capitală.

În planurile retailerului, 2020 se traduce printr-un ritm accelerat de expansiune și, inițial, viza deschiderea a cel puțin 10 magazine noi. Luând în calcul anul financiar însă, retailerul are bugetată deschiderea a 13 magazine noi, hypermarketul din nordul Capitalei fiind al șaselea deschis în acest an.

După 15 ani pe piața locală, Kaufland România a ajuns la o rețea de 134 de hypermarketuri. La nivel european, Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail, cu 1.300 de magazine în opt țări și 132.000 de angajați.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content