Transavia prezintă primul raport de sustenabilitate din industria alimentară, realizat de o companie cu capital 100% românesc

Grupul Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie și liderul pieței de carne de pasăre din România, realizează în premieră acest demers important și transparent la aniversarea a 30 de ani de activitate, inovație și constanță pe piața românească. Transavia prezintă primul raport de sustenabilitate din industria alimentară, realizat de o companie cu capital 100% românesc

Totodată, Transavia va marca în 2021 un alt obiectiv important: depășirea cifrei de producție de 100.000 tone de carne de pasăre anual.

Odată cu lansarea obiectivelor de sustenabilitate pentru anul 2025, compania oferă partenerilor, clienților și angajaților, o viziune de ansamblu și transparentă, asupra activității grupului în domeniile responsabilității sociale și strategiilor de dezvoltare durabilă.

Raportul reprezintă o premieră pentru piața cărnii din România, fiind primul elaborat conform standardelor GRI și aliniat la ODD. Documentul face referire la perioada ianuarie-decembrie 2019, evidențiind aspecte de business importante pentru toate unitățile din grup.

“Ne face plăcere să prezentăm primul „Raport de Sustenabilitate“ al companiei, prin care dorim să oferim o viziune de ansamblu asupra activității noastre zilnice și să arătam încă o dată colaboratorilor noștri că facem lucrurile exact așa cum trebuie în toate ariile in care activăm. Responsabilitățile asumate susțin inițiative care au un impact pozitiv atât pentru produsele pe care le oferim consumatorilor, cât și pentru angajați, mediu și comunitățile unde ne desfășurăm activitatea.” afirmă Ioan Popa, președinte și fondator Transavia.

Eforturile board-ului Transavia au fost întotdeauna orientate spre a consolida business-ul într-un mod sustenabil. O afacere prosperă implică și susținerea comunităților locale si responsabilitatea socială ca parte a strategiei de business, deoarece “moștenirea noastră lăsată comunității este vitală și avem partea noastră de responsabilitate pentru un viitor mai bun”, spune Theodora Popa, Vice Președinte Transavia.

În total, 40 de organizații au beneficiat de sprijinul companiei Transavia, 4.500.000 lei a fost suma totală alocată sponsorizărilor care au mers către: construcția unui spital, furnizarea de hrană către 30 de centre sociale, parteneriate cu ONG-uri și universități și sprijin pentru sportivi.

Transavia exportă circa 30% din producție
Transavia exportă circa 30% din producție
Transavia, unul dintre cei mai importanți producători din industria avicolă din România, exportă aproximativ 30% din producție în aproape 30...
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Cu un volum anual de 500.000 de tone, piața locală de carne de pui este dominată de companiile românești, 90% din volumele tranzacționate...
Transavia, la un pas de pragul de 1 mld. lei după un plus de 25% în 2022
Transavia, la un pas de pragul de 1 mld. lei după un plus de 25% în 2022
Transavia, liderul pieței locale de carne de pasăre, a raportat o cifră de afaceri de 991 de milioane de lei pentru anul 2022, în creștere cu...
Transavia vrea să-și consolideze poziția în regiune prin investiții record și achiziții
Transavia vrea să-și consolideze poziția în regiune prin investiții record și achiziții
Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România, vrea să-și consolideze poziția la nivel național și internațional prin...