RetuRO invită companiile de transport din România în programul SGR
Compania RetuRO, administratorul Sistemului Garanție-Returnare din România, invită companiile de transport din România să facă parte din Sistemul Garanție Returnare (SGR). Acesta este unul dintre cele mai ambițioase programe de economie circulară din țară, cu un impact semnificativ, atât asupra mediului, cât și asupra societății pentru următorii ani.
Sistemul de Garanție-Returnare își propune să încurajeze returnarea ambalajelor nereutilizabile pentru băuturi în vederea reciclării, contribuind astfel la creșterea cantității și calității materialelor colectate pentru reciclare. Scopul RetuRO este de a colecta, anual, 7 miliarde de ambalaje de pe piață.
Compania RetuRO invită să se alăture acestei inițiative companiile specializate în transport care doresc să contribuie la un viitor mai curat și durabil și care sunt interesate de noi oportunități de dezvoltare a business-ului. Prin colaborarea cu RetuRO, acestea pot beneficia de:
- Implicarea în cel mai mare program național de economie circulară, cu un impact pozitiv asupra mediului și societății;
- O influență semnificativă asupra reputației companiei: colaborarea cu RetuRO, administrator al Sistemului Garanție-Returnare, care promovează reciclarea și economia circulară poate consolida reputația transportatorilor în ochii clienților și partenerilor de afaceri. Acest lucru demonstrează și angajamentul partenerilor RetuRO față de mediu și sustenabilitate. Multe companii și consumatori își doresc să facă afaceri cu organizații care au un angajament serios față de sustenabilitate.
- Oportunitatea de extindere a afacerii prin intermediul rețelei de parteneri și clienți RetuRO. Acest lucru poate include colaborări cu producători de băuturi, retaileri sau alte companii implicate în circuitul ambalajelor.
Pentru a face procesul de înscriere și selecție mai eficient, RetuRO a dezvoltat un chestionar simplu, care trebuie completat cu cât mai multe detalii despre compania de transport.
Această solicitare de informații nu presupune în nici un fel angajarea contractuală a companiei de transport sau a companiei RetuRO și nu generează obligații pentru niciuna dintre părți. Prin urmare, această solicitare de informații nu poate fi interpretată ca o promisiune de a încheia un contract din partea RetuRO.
Operaționalizarea SGR va implica întreaga rețea de puncte de colectare organizată de comercianții înscriși în sistem (aproximativ 80.000), precum și cele 17 centre de numărare și sortare pe care RetuRO le va deschide la nivel național.
Te-ar putea interesa și: RetuRO, parteneriat cu Anker Andersen pentru pregătirea primelor centre regionale de numărare și sortare a ambalajelor pentru băuturi