P&G a derulat o nouă ediție a programului „O Românie Curată Începe de Acasă” în parteneriat cu Carrefour și Let’s Do It, Romania!

Programul „O Românie Curată Începe de Acasă” inițiat de Procter & Gamble a continuat în toamna acestui an în parteneriat cu Carrefour și Let`s Do It, Romania!. La jumătatea lunii octombrie, 120 voluntari din trei orașe – București, Râmnicu Vâlcea și Iași – au colectat în total peste 1,27 tone de deșeuri. P&G a derulat o nouă ediție a programului „O Românie Curată Începe de Acasă” în parteneriat cu Carrefour și Let’s Do It, Romania!

Selecția orașelor a fost realizată de către publicul larg prin intermediul platformei youtil.ro. De asemenea, pentru produsele P&G participante, cumpărate din magazinele Carrefour în perioada campaniei promoționale, compania a contribuit la acțiunile de curățenie derulate de Let’s Do It, Romania!.

„Protecția mediului și succesul în business merg mână în mână, iar prin acțiunile pe care le derulăm, susținem dezvoltarea comunității în mod sustenabil. De aceea, implicarea în proiectul «O Românie Curată Începe de Acasă» inițiat de partenerii noştri din Procter & Gamble a venit în mod firesc. Ne-am alăturat inițiativei, din dorința de a încuraja consumul responsabil, transparent și sustenabil atât de partea companiilor, cât și a consumatorilor”, spune Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

„Au trecut 5 ani de când am pornit într-o călătorie pentru protejarea naturii din România. În acest timp, programul «O Românie Curată Începe de Acasă» a devenit o mișcare ce a reunit voluntari P&G, ONG-uri și comunități locale într-un efort de a curăța comunitățile din întreaga țară - peste 2.550 de voluntari, multiple zone curățate în 12 județe, peste 15 tone de deșeuri colectate și aproximativ 1.000 de studenți educați cu privire la obiceiurile de viață sustenabile de acasă și în comunitățile lor”,  a declarat George Carpov, Company Communications Director, P&G South-East Europe.   

O Românie Curată Începe de Acasă a fost lansat în 2018 pentru a ajuta la protejarea naturii în România. P&G se angajează să extindă raza de acțiune a mișcării și să creeze condițiile pentru implicarea tot mai multor comunități. De asemenea, compania și-a stabilit obiective clare în ceea ce privește impactul pentru 2022 – 2030: colectarea a 30.000 kg de deșeuri din natură și reciclarea a 10.000 kg de plastic, refacerea pădurilor prin eforturi de regenerare - 11.000 de copaci plantați reprezentând aproximativ 21.000 mp de păduri noi.

Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri, lideri în categoriile lor, precum Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.


 

Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour lansează o campanie națională în care mii de produse vor fi regăsite la...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
Peste 500 de voluntari s-au alăturat campaniei “O Românie Curată Începe de Acasă”
Peste 500 de voluntari s-au alăturat campaniei “O Românie Curată Începe de Acasă”
Campania “O Românie Curată Începe de Acasă”, inițiată de Procter & Gamble și Act for Tomorrow (AFT), a continuat la nivel național în...
Procter & Gamble: 700 kg de deșeuri colectate de 160 de voluntari în 6 locații
Procter & Gamble: 700 kg de deșeuri colectate de 160 de voluntari în 6 locații
Campania O Românie Curată Începe de Acasă, inițiată în 2018 de Procter & Gamble și Act for Tomorrow (AFT), a continuat în 2021, luând...