Parteneriat între Coca-Cola HBC, Penny și GreenPoint Management în sprijinul selectării colective

Coca-Cola HBC, Penny România și GreenPoint Management lansează campania de informare și colectare separată a ambalajelor PET, care aduce ECOBONUS pentru întreaga comunitate bucureșteană la început de an. Parteneriat între Coca-Cola HBC, Penny și GreenPoint Management în sprijinul selectării colective

Sub sloganul „Colectezi tu, câștigăm toți!”, consumatorii sunt încurajați să colecteze separat și să aducă PET-urile folosite la aparatele automate de colectare (RVM)  instalate în toate cele 18 magazine Penny din București. Efortul lor va fi răsplătit prin ECOBONUSURI în valoare de 150 și 10 lei, iar contravaloarea tuturor ambalajelor Dorna colectate în magazine (1 sticlă Dorna = 50 de bani) va fi redirecționată de cei trei parteneri ai Fundației Comunitare București pentru implementarea unui proiect de mediu în București.

„Sustenabilitatea este parte integrantă a planurilor noastre, atât cele adresate partenerilor, furnizorilor, cât și cele care vizează consumatorii, cu accent pe ambalaje sustenabile. An de an, facem pași importanți către o abordare circulară, dar doar împreună putem să atingem acest țel. Astfel, ne bucurăm să dezvoltăm alături de Penny România și GreenPoint Management campania «Colectezi tu, câștigăm toți ECOBONUS» care încurajează consumatorii să adopte un comportament responsabil. Cu fiecare PET colectat, reducem deșeurile de ambalaje și le transformăm în resurse care, prin reciclare, dau viață unor noi ambalaje, având o amprentă de carbon mult redusă, precum sunt ambalajele apei noastre minerale Dorna. Credem în puterea lui împreună și vă invităm să faceți parte din schimbare, alături de noi”, a declarat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România. 

Inițiativa a debutat în 2020, prin proiectul pilot ECOBON, iar în acest an își propune să determine și mai mulți oameni să deprindă comportamente responsabile care le pot aduce recompense: la minim 10 PET-uri colectate, aparatele automate eliberează un tichet cu un cod unic prin intermediul căruia participanții sunt înscriși automat în tombolele săptămânale la care pot câștiga unul dintre cele 216 vouchere de cumpărături la Penny în valoare de 150 de lei fiecare. Totodată, la colectarea a 20 de sticle Dorna din 100% PET reciclat, consumatorii câștigă pe loc un voucher în valoare de 10 lei.


Citește și Premieră pe piața locală de achiziții: Profi și Auchan semnează un parteneriat


„Oamenii au nevoie să știe concret de ce e important să recicleze și să aibă acces la resurse care să le permită să adopte pe termen lung acest comportament responsabil. Noi suntem aici ca să le reamintim că fiecare acțiune pe care o facem azi are un impact major asupra modului în care va arăta viitorul nostru. De aceea am instalat aparate RVM care pot citi codurile EAN de pe rPET-urile Dorna în fiecare din cele 18 magazine din București și ne propunem să extindem această noutate la nivel național. Fiecare PET reciclat contează și înseamnă grijă față de noi, față de natură și față de comunitate. Asta e ceea ce ne-am dorit să ajungă la oameni prin campania ECOBONUS – fiecare dintre noi poate contribui activ la binele comun”, a declarat Claudia Ivan, Sustainability Manager, Penny România.

În plus, Coca-Cola HBC România, Penny România și GreenPoint Management transformă ambalajele Dorna colectate în toate cele 18 magazine din București în ECOBONUS pentru o cauză de mediu a Fundației Comunitare București, anume OPEN, un proiect dezvoltat de Climatosfera. Proiectul își propune să redea comunității o suprafață verde de 2.400 metri pătrați din campusul studențesc Tei, cu mai multe funcționalități: Zona Parcului Urban - deschis tuturor oamenilor din cartier pentru activități recreative, având și un mic spațiu de joacă, și Zona Grădinii Urbane - spațiu educațional de agricultură urbană, unde oamenii învață cum să planteze culturi adecvate mediului urban, cum să reducă amprenta de carbon și cum să contribuie la economia circulară.

„Compania GreenPoint Management este încântată că se poate implica în acțiuni de sustenabilitate menite să sprijine comunitatea locală și să protejeze mediul înconjurător. În mod tradițional, societatea modernă s-a bazat pe sisteme liniare, în care resursele sunt extrase din natură, prelucrate și realizate produse, utilizate și la final eliminate, devenind deșeuri. În ultimele decenii, pe măsură ce utilizarea eficientă a resurselor a devenit o necesitate, încurajarea întreprinderilor și a consumatorilor să reducă, să reutilizeze și să recicleze deșeurile devine o misiune obligatorie în orice tip de activitate. Acum accentul se pune pe adoptarea unei economii pe model circular, în care deșeurile unui ciclu economic devin resursele unui alt flux economic”, a declarat Dan Ceaușescu, Director Executiv GreenPoint Management
 
Campania a debutat pe 1 februarie și se desfășoară pe parcursul a trei luni până pe data de 25 aprilie în toate magazinele Penny din București.

 

Auchan oferă mai mulți bani pentru reciclarea ambalajelor cu simbol SGR
Auchan oferă mai mulți bani pentru reciclarea ambalajelor cu simbol SGR
Auchan invită românii să recicleze mai mult și le acordă un bonus suplimentar pentru ambalajele reciclate, pe o perioadă de 4 luni. Până pe...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Coca-Cola HBC România, investiții de 21 mil. euro în sustenabilitate în 2021
Coca-Cola HBC România, investiții de 21 mil. euro în sustenabilitate în 2021
Coca-Cola HBC România a alocat un buget de 21 de milioane de euro pentru proiecte de sustenabilitate, potrivit celui mai recent raport. 19 milioane...
Carrefour lansează cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET
Carrefour lansează cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET
Carrefour România lansează cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET, în 20 de hypermarketuri din țară. Campania este derulată în...