Lidl susține accesul la educație pentru copiii din medii vulnerabile

Împreună cu clienții săi, Lidl susține pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație incluzivă și de calitate. Astfel, până pe 13 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF. Lidl susține accesul la educație pentru copiii din medii vulnerabile

Datele UNICEF arată că, în prezent, aproape 400.000 de copii nu merg la școală și că unul din șase adolescenți și tineri nu frecventează cursurile învățământului obligatoriu sau nu urmează o formare profesională. Pentru acești elevi, abandonul școlar nu înseamnă doar lipsa unei educații, ci și o piedică uriașă în a-și găsi un loc de muncă și a se susține financiar.

Clienții Lidl pot contribui la susținerea elevilor cu risc de abandon, pentru ca ei să își finalizeze studiile, să fie pregătiți pentru piața muncii și astfel să stopeze perpetuarea sărăciei din generație în generație. Pentru orice produs achiziționat din gama de jucării, până pe 13 decembrie, Lidl va direcționa 1 leu către UNICEF.

În cei patru ani de parteneriat strategic cu UNICEF, Lidl, alături de clienții săi, a sprijinit organizația cu peste 2.300.000 lei, contribuind în mod direct la susținerea copiilor ca să-și continue studiile la liceu prin adresarea unor probleme precum: absenteismul cronic, rezultatele școlare slabe, motivația intrinsecă limitată, reziliența limitată pentru a depăși barierele asociate tranziției de la învățământul secundar inferior la învățământul secundar superior, precum și resursele financiare limitate ale părinților.

 

Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din...
Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing
Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing
Georgiana Radu se întoarce în România de la Lidl Germania și va prelua funcția de Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România....
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, entitate care cuprinde Lidl Discount SRL, Lidl Romania SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare Management SCS, a înregistrat o...
Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 mil. euro pentru produsele furnizorilor români
Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 mil. euro pentru produsele furnizorilor români
La zece ani de prezență pe piața locală, Lidl prezintă un scurt sumar al activității în România și al impactului asupra economiei...