Julius Meinl se alătură inițiativei Coffee & Climate
Julius Meinl, furnizor de cafea premium, se alătură inițiativei Coffee&Climate (c&c), marcând astfel o etapă importantă în eforturile alianței de a aborda provocările pe care le ridică schimbările climatice pentru familiile de mici producători de cafea. Cu activitate de peste zece ani, c&c este una dintre cele mai rezistente rețele din peisajul sustenabilității cafelei, promovând colaborarea între partenerii publici și privați pentru a aborda impactul profund al schimbărilor climatice asupra producției de cafea.
Julius Meinl este un jucător cheie pe piața cafelei, iar aderarea sa la alianța c&c aduce o valoare substanțială. Compania recunoaște urgența abordării schimbărilor climatice în sectorul cafelei. Angajamentul Julius Meinl se aliniază, prin urmare, cu obiectivul general al c&c: răspunsuri eficiente la schimbările climatice, creșterea rezilienței și, în cele din urmă, îmbunătățirea mijloacelor de trai ale familiilor de mici producători de cafea.
„Ca afacere de familie, ne-am condus întotdeauna compania într-un mod responsabil și este datoria noastră să ne asumăm un rol activ în crearea și aderarea la inițiative durabile care vor avea un impact pozitiv asupra întregii industrii a cafelei. Întotdeauna ne-am străduit să oferim cele mai bune amestecuri de cafea pasionaților de cafea din întreaga lume, iar aderarea la inițiativa Coffee&Climate ne întărește dedicarea față de aprovizionarea etică și practicile durabile”, a declarat Christina Meinl, membră a celei de-a cincea generații a familiei.
„Ne propunem să răspândim Cultura Cafenelelor Vieneze în întreaga lume, asigurând în același timp un viitor mai durabil și mai echitabil, de la fermieri la consumatori. Această misiune cuprinde programe de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră și inițiative de economie circulară și se cumulează în activități dedicate cu fermierii și comunitățile locale la origine. Programul Generations din Columbia și Uganda, menit să promoveze cele mai bune practici și să asigure mijloace de trai durabile, atestă acest angajament. Scopul final este de a ne asigura că fermierii pot transmite cunoștințele și culturile de cafea într-un mod semnificativ generațiilor următoare”, a completat Marcel Loeffler, CEO al grupului Julius Meinl.
„Primirea companiei Julius Meinl ca nou membru ne oferă ocazia de a ne extinde eforturile proactive și de colaborare în abordarea provocărilor legate de schimbările climatice. Angajamentul principal al c&c constă în sprijinirea familiilor de mici producători de cafea. Colaborând îndeaproape atât cu aceste familii, cât și cu parteneri apreciați în domeniul cafelei, ne străduim să dezvoltăm sisteme de producție robuste și rezistente la schimbările climatice. Scopul este de a asigura durabilitatea cafelei, sporind în același timp securitatea alimentară și diversificarea veniturilor în aceste comunități. Cu sprijinul dedicat al Julius Meinl, așteptăm cu nerăbdare să fortificăm și să extindem aceste inițiative de impact în toate regiunile programului nostru”, a susținut Stefan Ruge, manager de program Coffee&Climate.
În contextul schimbărilor climatice, sectorul cafelei se confruntă cu o amenințare majoră, necesitând o colaborare strânsă pentru asigurarea unor mijloace de subzistență rezistente și pentru promovarea unor peisaje sănătoase. Julius Meinl, ca parte a c&c, va juca un rol crucial în acest efort de colaborare.
Inițiativa Coffee&Climate este un parteneriat precompetitiv între actori publici și privați. Împreună, aceștia se străduiesc să sprijine familiile de mici producători de cafea și comunitățile acestora pentru a răspunde în mod eficient la schimbările climatice, pentru a-și spori rezistența și pentru a-și îmbunătăți mijloacele de trai.
Fondată în 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi companii de prăjire a cafelei din lume și un brand emblematic al cafenelelor din Viena. Cu 160 de ani de experiență în aprovizionarea, amestecarea și prăjirea cafelei, compania îți vinde produsele în peste 50.000 de hoteluri, cafenele și restaurante din 70 de țări, plus într-un număr mare de puncte de vânzare cu amănuntul.