Henkel relansează trei branduri în ambalaje din plastic reciclabil
Henkel relansează trei branduri din portofoliul său de Beauty Care în ambalaje cu o proporție mărită de plastic reciclabil. Producătorul german pune pe piață produsele din gamele Nature Box, Gliss Kur și Syoss în ambalaje noi, acțiune care se înscrie în planul companiei de a reduce amprenta de carbon și de a contribui la economia circulară.
”Relansarea celor trei branduri marchează o etapă importantă și demonstrează abordarea noastră holistică în transformarea întregului portofoliu ținând cont de țintele de sustenabilitate. Ne angajăm să contribuim la economia circulară și lucrăm la atingerea țintelor legate de ambalaje pe care le-am stabilit pentru 2025”, a afirmat Philippe Blank, Head of Circular Economy at Henkel Beauty Care.
Astfel, până în 2025, Henkel intenționează ca toate ambalajele utilizate pentru produsele sale să fie reciclabile sau refolosibile, iar cantitatea de plastic virgin utilizată să fie redusă la jumătate.
Reprezentanții Henkel spun că Nature Box este primul brand de beauty din portofoliu care introduce ”plasticul social” ca materie primă pentru ambalaje. Sticlele Nature Box sunt fabricate în proporție de 98% din plastic social, care este colectat de persoanele care trăiesc în sărăcie.
Ambalajele Syoss, brandul de îngrijire a părului, conțin coloranți fără carbon, și deci sunt 100% reciclabile. Excluzând capacul, sticlele de șampon sunt fabricate în procent de 98% din materiale reciclabile.
În cazul produselor din gama Gliss Kur, noile recipiente din polietilenă pentru șampon și balsam conțin 30% materiale reciclate, în timp ce în cazul ambalajelor din PET procentul urcă la 97%.
![Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/foto_henkel_produse_002-400x250.jpg)
![Impactul noilor norme UE privind ambalajele pe piața locală](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/paul-henri_kohler_rompap_002-400x250.jpg)
![Piața ambalajelor în FMCG, de la necesitate la sustenabilitate](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/03/279-cover-st-analiza-01-400x250.jpg)
![Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/02/nestle_sustenabilitatea_ambalajelor_foto_1-400x250.jpg)
![Barbu, Henkel: „Am intrat în era «conscious consumption» și este nevoie de parteneriate și asumarea colectivă a responsabilității”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/09/260-csr-400x250.jpg)
![Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic în ultimii 5 ani](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/06/2020-08-06-henkel-plastic-bank-400x250.jpg)