Henkel relansează trei branduri în ambalaje din plastic reciclabil

Henkel relansează trei branduri din portofoliul său de Beauty Care în ambalaje cu o proporție mărită de plastic reciclabil. Producătorul german pune pe piață produsele din gamele Nature Box, Gliss Kur și Syoss în ambalaje noi, acțiune care se înscrie în planul companiei de a reduce amprenta de carbon și de a contribui la economia circulară. Henkel relansează trei branduri în ambalaje din plastic reciclabil

”Relansarea celor trei branduri marchează o etapă importantă și demonstrează abordarea noastră holistică în transformarea întregului portofoliu ținând cont de țintele de sustenabilitate. Ne angajăm să contribuim la economia circulară și lucrăm la atingerea țintelor legate de ambalaje pe care le-am stabilit pentru 2025”, a afirmat Philippe Blank, Head of Circular Economy at Henkel Beauty Care.

Astfel, până în 2025, Henkel intenționează ca toate ambalajele utilizate pentru produsele sale să fie reciclabile sau refolosibile, iar cantitatea de plastic virgin utilizată să fie redusă la jumătate.

Reprezentanții Henkel spun că Nature Box este primul brand de beauty din portofoliu care introduce ”plasticul social” ca materie primă pentru ambalaje. Sticlele Nature Box sunt fabricate în proporție de 98% din plastic social, care este colectat de persoanele care trăiesc în sărăcie.

Ambalajele Syoss, brandul de îngrijire a părului, conțin coloranți fără carbon, și deci sunt 100% reciclabile. Excluzând capacul, sticlele de șampon sunt fabricate în procent de 98% din materiale reciclabile.

În cazul produselor din gama Gliss Kur, noile recipiente din polietilenă pentru șampon și balsam conțin 30% materiale reciclate, în timp ce în cazul ambalajelor din PET procentul urcă la 97%.

Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de carbon, rezultate din activitatea...
Impactul noilor norme UE privind ambalajele pe piața locală
Impactul noilor norme UE privind ambalajele pe piața locală
ROMPAP, Patronatul Industriei de Celuloză si Hârtie, din care fac parte toți producătorii de celuloză, hârtie și carton ondulat din România,...

 

 

Piața ambalajelor în FMCG, de la necesitate la sustenabilitate
Piața ambalajelor în FMCG, de la necesitate la sustenabilitate
O industrie în continuă evoluție, caracterizată de ceva timp de interesul tot mai mare pentru colectare și reciclare, piața ambalajelor din...
Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021
Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021
Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de produse alimentare și băuturi din lume, și-a redus în 2021 emisiile de dioxid...
Barbu, Henkel: „Am intrat în era «conscious consumption» și este nevoie de parteneriate și asumarea colectivă a responsabilității”
Barbu, Henkel: „Am intrat în era «conscious consumption» și este nevoie de parteneriate și asumarea colectivă a responsabilității”
Pe măsură ce tot mai mulți consumatori fac alegeri cu gândul la impactul asupra mediului înconjurător și sunt dispuși să plătească în...
Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic în ultimii 5 ani
Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic în ultimii 5 ani
Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic social în ultimii cinci ani, de când a demarat un parteneriat strategic cu Plastic Bank....