CSR Growing Responsible 2023: patru sesiuni dinamice dedicate celor mai importante provocări de sustenabilitate ale momentului

Anul 2023 vine cu noi provocări în domeniul CSR, atât pentru companii, cât și pentru simplii cetățeni. Într-un context marcat tot mai mult de schimbările climatice și de provocări economice și sociale, preocuparea pentru mediu și pentru societate e firesc să ajungă în prim-plan. Ca urmare, wall-street.ro reunește, în conferința „CSR Growing Responsible”, ediția 2023, patru dintre mai importante dezbateri din acest domeniu esențial și pentru România. CSR Growing Responsible 2023: patru sesiuni dinamice dedicate celor mai importante provocări de sustenabilitate ale momentului

Cea de-a șaptea ediție a conferinței ”CSR Growing Responsible” aduce în fața publicului pe 9 mai, începând de la ora 10:00, la hotel Sheraton, patru mari teme: sistemul garanție-returnare, deșeurile de echipamente electrice și electronice, risipa alimentară și inovarea și colaborarea în sustenabilitate. AICI vă puteți înscrie.

Aducem împreună, în cele 4 sesiuni de discuții, reprezentanți ai statului și ai mediului privat, fie că vorbim de companii multinaționale sau de mici antreprenori. Vom vorbi pe larg despre aceste teme fierbinți ale momentului, care în România au fost - poate pentru prea mult timp - trecute într-un plan secundar.

Încercăm astfel să schițăm coordonatele unei lumi unde companiile sunt tot mai responsabile și mai transparente, unei lumi unde risipa e de domeniul trecutului, iar deșeurile devin resurse în contextul unei economii sustenabile.

Începem, alături de Carrefour România, cu o sesiune despre sistemul garanție-returnare, care ar putea aduce o adevărată revoluție în privința ambalajelor. Vorbim împreună cu Environ despre provocarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice, atât la nivelul mediului, cât și al societății, și despre modul în care ele pot deveni o soluție în loc să fie o problemă. Apoi, alături de Raiffeisen Bank, discutăm despre inovarea și colaborarea în sustenabilitate. Iar Mastercard ne va aduce o sesiune dedicată soluțiilor pentru una dintre cele mai vizibile probleme, atât pentru mediu, cât și pentru societate: risipa alimentară.

Partenerii ”CSR Growing Responsible” 2023 sunt Vastint, Raiffeisen Bank, Environ, Carrefour și Mastercard. La categoria mobility partner regăsim compania Autonom, iar la supported by, IMOD flowers.

Contractul dintre comercianții care se încadrează în normele SGR și RetuRO, disponibil pentru a fi semnat
Contractul dintre comercianții care se încadrează în normele SGR și RetuRO, disponibil pentru a fi semnat
RetuRO Sistem Garanție-Returnare, administratorul Sistemului național de Garanție-Returnare (SGR), anunță toți comercianții care...
RetuRO extinde rețeaua SGR cu a treia fabrică aflată în județul Bacău
RetuRO extinde rețeaua SGR cu a treia fabrică aflată în județul Bacău
RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), înregistrează progrese în implementarea proiectului în România și se...
ING Bank România finanțează RetuRO cu 426 milioane de lei
ING Bank România finanțează RetuRO cu 426 milioane de lei
ING Bank România a acordat o finanțare verde în valoare de 426 milioane de lei companiei RetuRO Sistem Garanție Returnare, pentru implementarea...
Colectarea și reciclarea, domeniu care are nevoie de investiții importante
Colectarea și reciclarea, domeniu care are nevoie de investiții importante
România se află între primele zece țări europene care au implementat sistemul de garanție-returnare, decizie care va duce la o creștere...
Cum arată viitorul sustenabilității? Insighturi de la Sustain Ability - Route to Net Zero
Cum arată viitorul sustenabilității? Insighturi de la Sustain Ability - Route to Net Zero
Sustain Ability, evenimentul Progresiv dedicat sustenabilității în industria de retail & FMCG, a avut loc pe 28 februarie, la Hotel Radisson...
Studiu Valoria: Bugetele de CSR ”îngheață”, dar companiile cresc implicarea în comunitate
Studiu Valoria: Bugetele de CSR ”îngheață”, dar companiile cresc implicarea în comunitate
Valoria și CSRMedia.ro au lansat a opta ediție a studiului Dinamica și Perspectiva Domeniului CSR din România. Rezultat al parteneriatului...