FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Freshful după opt luni: 45.000 de clienți și 45 de features noi

Freshful după opt luni: 45.000 de clienți și 45 de features noi

La opt luni de la lansare, Freshful, proiectul de cinci milioane de euro al eMAG, lansat în octombrie 2021, a ajuns la peste 45.000 de clienți unici și 130 de producători locali parteneri. Mai mult, hypermarketul online a lansat 45 de features noi, cel mai recent fiind Scan Barcode.

Printre noile features lansate de Freshful se numără includerea abonamentului eMAG Genius, precum și secțiunile Save Me, Noutăți, Rețete sau introducerea în sortimentație a legumelor “Din Grădină”. În cele opt luni de funcționare, Freshful a atras 45.000 de clienți unici, dintre care 94% sunt promotori ai serviciului. În prezent, gama retailerului online depășește 20.000 de produse de la cei peste 550 de furnizori.

Cel mai recent feature lansat este Scan Barcode, disponibil în aplicația Freshful. Concret, aplicația accesează camera device-ului de pe care faci cumpărături, deschide un ecran de scanare și scanează efectiv codul de bare al unui produs care se dorește a fi cumpărat din nou. După scanarea acestui cod, dacă produsul se regăsește în gama Freshful, clientul este direcționat în pagina de produs de unde poate fi introdus în coșul de cumpărături.

Vezi și: Freshful by eMAG după șase luni: 30.000 de clienți, planuri pentru al doilea depozit și extinderea livrării

Exact ca opțiunea Repetă o comandă și Scan barcode simplifică adăugarea de produse la shopping cart și reduce timpii de cumpărături. Funcționalitatea este deja Live, accesibilă doar pe telefon sau tabletă unde există o cameră ce poate fi folosită pentru a scana coduri de bare.

“Continuăm să ne concentrăm pe livrarea celui mai bun serviciu posibil și a celei mai bune experiențe clienților din București și Ilfov. Suntem, înainte de toate, o companie de tehnologie cu o echipă de dezvoltare excepțională și investim permanent ca să menținem calitatea experienței de cumpărare cu care ne-am obișnuit clienții”, menționează Andrei Pîrvuleț, CTO Freshful by eMAG.

Companie românească fondată în 2021, Freshful oferă, pe platforma online și în aplicațiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare și bunuri de larg consum de la parteneri și producători locali. Astfel, Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp cu serviciul de livrare rapidă sau programată a unui coș complet de cumpărături zilnice, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi, până la articole de uz casnic.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content