FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > foodpanda lansează propriile magazine pe piața locală, sub conceptul „pandamart”

foodpanda lansează propriile magazine pe piața locală, sub conceptul „pandamart”

foodpanda anunță lansarea pandamart, un concept de magazine proprii de la care utilizatorii foodpanda pot comanda direct din platformă, cu livrare în maximum 30 de minute.

În prezent, primele două locații pandamart funcționează în București și Cluj-Napoca. Până la finalul lunii martie, compania va deschide alte două locații, iar pentru întreg anul, foodpanda vizează extinderea rețelei pandamart în orașe precum Oradea, Târgu Mureș, Pitești, Ploiești sau Iași.

Potrivit reprezentanților foodpanda, produsele puse la dispoziție prin magazinele concept vin în completarea ofertei marilor lanțuri comerciale listate pe platformă.

„Principalul avantaj de care vor beneficia utilizatorii care comandă de la pandamart este timpul ultra-rapid de livrare, lucru posibil prin operarea stocurilor în regim propriu și al flotei noastre de livratori bine dezvoltată. Astfel, venim cu un serviciu complementar ofertei marilor lanțuri comerciale deja listate pe platformă și ne concentrăm pe livrarea produselor de care clienții noștri au nevoie imediată, într-un timp foarte scurt. Pentru anul în curs, ne propunem să consolidăm prezența rețelei pandamart în București și Cluj-Napoca, dar și să deschidem locații și în alte orașe importante din țară”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Utilizatorii platformei pot accesa oferta pandamart din secțiunea Shops / Magazine, având în prezent la dispoziție aproximativ 1.500 de produse pentru comandă, dar compania adaugă noi produse în stoc în fiecare săptămână.

Printre categoriile listate în oferta pandamart se numără lactate și ouă, mezeluri și carne, produse congelate, băcănie, produse pentru mic dejun, dulciuri și gustări, apă, sucuri și băuturi, pâine și produse de panificație, cosmetică și îngrijire personală, produse de curățenie, produse destinate mamei și copilului sau produse pentru animalele de companie.

În prezent, valoarea minimă a unei comenzi este de 29,99 lei, iar livrarea este gratuită până pe data de 14 februarie. Ulterior, taxa de livrare va porni de la 5 lei și diferă în funcție de zona de livrare sau de campaniile în derulare. Intervalul orar în care utilizatorii pot plasa comenzi de la pandamart este cuprins între orele 10:00 și 22:00.

România devine astfel a 24-a țară la nivel mondial și a doua țară din Europa în care grupul Delivery Hero, din care face parte foodpanda, lansează conceptul pandamart. La nivel global, rețeaua pandamart numără în prezent peste 340 de magazine.

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 6.000 de comercianți (restaurante și retaileri) din aproape toată țara. Începând de anul trecut, foodpanda și-a extins serviciile în zona comerțului rapid și acoperă o gamă diversificată în afara livrării de mâncare, integrând în secțiunea Shops din platformă mii de produse disponibile pentru livrare imediată de la zeci de parteneri din retailul alimentar și non-alimentar.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content