Zarea achiziţionează un brand de la Domeniile Tohani

Zarea, unul dintre cei mai importanți producători în categoria vinuri spumante și printre jucătorii de top din piața băuturilor alcoolice, a preluat brandul Sânge de Taur, deținut de Domeniile Tohani, ca parte a strategiei companiei de optimizare a portofoliului de produse cu rulaj ridicat și a consolidării relaţiei cu distribuitorii locali şi reţelele de magazine. Zarea achiziţionează un brand de la Domeniile Tohani

“Brandul Sânge de Taur are o notorietate foarte bună, fiind cel mai vândut vin roşu dulce din România, conform Nielsen Audit retail FM 2019. Este un brand cu un rulaj ridicat per SKU şi credem că acest lucru va fi pe gustul distribuitorilor noştri. Zarea a reuşit să îşi dubleze cifra de afaceri în ultimii 5 ani printr-o dezvoltare intensivă în toate categoriile în care activează. Acum evaluăm oportunităţile de dezvoltare extensivă. Suntem interesaţi că în viitor să facem şi alte achiziţii, dacă vor apărea oportunităţi”, declară Emil Popescu, Preşedinte Zarea.

Zarea a finalizat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 150,3 milioane de lei, cu 17,6% mai mare faţă de anul precedent. Compania este lider în categoria vinurilor spumante (cu brandul Zarea), lichiorurilor (cu marca Florentino) şi sangriei (cu brandul Corrido).

Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Zarea devine acționar majoritar Domeniile Dealu Mare Urlați
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Zarea devine acționar majoritar Domeniile Dealu Mare Urlați
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Zarea S.A. va prelua companiile Domeniile Dealu Mare S.R.L., Vitis Prod S.R.L. și unele...
Tranzacție în piața vinului: Zarea devine acționar majoritar Domeniile Dealu Mare Urlați
Tranzacție în piața vinului: Zarea devine acționar majoritar Domeniile Dealu Mare Urlați
Zarea S.A., lider în categoria vinurilor spumante, achiziţionează 70% din pachetul de acţiuni al grupului de firme DDMU (Domeniile Dealu Mare...
Emil Popescu, Zarea: „Dacă am transfera toate creșterile de preț de la furnizori către consumatori, nu am mai fi competitivi”
Emil Popescu, Zarea: „Dacă am transfera toate creșterile de preț de la furnizori către consumatori, nu am mai fi competitivi”
După un an care a adus majorări masive la prețurile materiilor prime, producătorul de băuturi alcoolice Zarea este rezervat când vine vorba...
Băuturile spirtoase, o categorie prinsă între creșterea costurilor de producție și limitarea bugetelor consumatorilor
Băuturile spirtoase, o categorie prinsă între creșterea costurilor de producție și limitarea bugetelor consumatorilor
Incertitudine și adaptare – așa descriu producătorii și importatorii de băuturi spirtoase anul 2022, unul marcat de scumpirea materiilor...
Tohani România: Vinurile de creație, creștere de 20% în vânzări
Tohani România: Vinurile de creație, creștere de 20% în vânzări
Vinurile roșii și cele albe – vinuri de creație ce au la bază soiuri românești, precum Fetească Neagră, Fetească Albă și Tămâioasă...
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
2020 vine cu un mix de schimbări pentru producătorii de vinuri. Consumul de vin se majorează pe fondul pandemiei, dar nu pe segmentul premium. Iar...