Waterdrop România își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale

Waterdrop, producătorul de origine austriacă lansat pe piața din România în septembrie 2021, continuă dezvoltarea pe piața locală și lansează două noi sortimente de băuturi Microtea. Pentru 2022, compania și-a propus să crească baza de clienți existenți cu 60% și vizează extinderea în retail. Waterdrop România își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale

Microtea este un produs ecologic pur, ce conține ingrediente naturale, fără conservanți, zahăr sau îndulcitori. Cele două produse lansate de curând sunt Microtea Golden Assam - ceai negru cu miere și Microtea Green Oasis – ceai verde și iarbă de lămâie și sunt disponibile online. Fiecare cub se dizolvă în 400-600 ml de apă fierbinte la temperatura recomandată de 60 de grade. În gamă mai sunt prezente patru sortimente de ceaiuri: Microtea FRUIT FUSION – Hibiscus cu afine și măceșe, Microtea Oriental Spice – ceai de ghimbir, turmeric și chilli, Microtea White Blossom – ceai alb cu floare de tei și afine și Microtea Mellow Mint– ceai de mentă, mere, lămâie verbină.

“Anul acesta ne propunem să cunoaștem mai în detaliu profilul consumatorului român și să ne pliem pe nevoile sale. Suntem preocupați de sustenabilitate și de un stil de viață echilibrat și ne dorim să susținem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au în viața de zi cu zi. Avem în plan să ne extindem portofoliul și să lansăm mai multe linii de produse adaptate contextului local de piață”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Pentru 2022, compania și-a propus să crească baza de clienți existenți cu 60%și să pătrundă mai puternic pe piața locală ca parteneri în magazine de retail, atât online, cât și în magazinele fizice.

“Consumatorii din România au primit foarte bine lansarea Waterdrop, găsind în produsele noastre o alternativă viabilă pentru băuturile care conțin zahăr și au apreciat calitatea recipientelor produse în UE. Până în prezent câteva sute de clienți au devenit membri ai clubului Waterdrop în România. Am fost surprinși să constatăm că procentul clienților români care s-au înscris în club în primele 3 luni de la lansare a fost mai mare față spre deosebire de Cehia și Italia, ceea ce ne dă speranță că vom evolua pozitiv pe această piață și vom putea contribui la schimbarea stilului de viață al cât mai multor oameni”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și USA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.

 

Românii, pe locul 3 în Europa de Est în ceea ce privește consumul de apă la PET
Românii, pe locul 3 în Europa de Est în ceea ce privește consumul de apă la PET
Majoritatea consumatorilor din cinci țări din Europa Centrală și de Est consumă aproximativ un litru de apă pe zi, în timp ce 45,1% dintre...
Fostul CEO Western Union intră în echipa Waterdrop
Fostul CEO Western Union intră în echipa Waterdrop
Hikmet Ersek, fostul președinte al multinaționalei Western Union, se alătură brandului Waterdrop, în funcția de consilier special al CEO-ului...
Novak Djokovic intră în acționariatul Waterdrop
Novak Djokovic intră în acționariatul Waterdrop
Jucătorul de tenis Novak Djokovic intră în acționariatul waterdrop, cu o investiție de șapte cifre. Waterdrop este un startup care își...
Producătorul de microdrink-uri Waterdrop intră pe piața din România
Producătorul de microdrink-uri Waterdrop intră pe piața din România
Waterdrop, producător de microdrink-uri (cuburi compacte de hidratare care se dizolvă în apă), își face debutul pe piața românească prin...