Waterdrop își extinde portofoliul cu noi arome
Waterdrop anunță lansare noii game Ice Tea Microdrinks, alături de o colecție în ediție limitată de recipiente sustenabile.
Noile arome Ice Tea Lemon, Ice Tea Peach și Ice Tea Blueberry din gama de Microdrinks sunt o explozie de arome și senzații revigorante. Aceste băuturi oferă o hidratare optimă în timpul zilelor caniculare de vară. În plus, sticla borosilicată adaugă un plus de stil și practicitate întregii experiențe.
,,Noua gamă Ice Tea reflectă eforturile noastre constante de a inova și de a oferi produse de înaltă calitate, care să răspundă nevoilor unui stil de viață dinamic ale consumatorilor. Consumul de apă, mai ales vara, este esențial pentru sănătatea noastră, iar înțelegerea importanței utilizării unor recipiente sustenabile ne poate ajuta să protejăm mediul înconjurător și să reducem producția de deșeuri. Prin adoptarea unor obiceiuri responsabile, putem contribui la crearea unui viitor mai durabil și sănătos pentru toți”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Extractul natural de ceai reprezintă o noutate în compoziția celor mai recente Microdrinks. Ice Tea cu lămâie include extract de ceai verde, Ice Tea cu piersică se distinge prin extractul de ceai negru, iar Ice Tea cu afine conține extract de ceai alb.
Gama Ice Tea Microdrinks vine într-un pachet de 12 bucăți și se dizolvă în 400-600 ml de apă rece. Beneficiul principal al produselor Microdrinks este faptul că sunt realizate din extracte naturale de fructe și plante, fără zahăr adăugat, aditivi sau arome artificiale.
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.