Volumele AB InBev bifează în T2 cea mai mare creștere din ultimii cinci ani

AB InBev, cel mai mare jucător din industria globală a berii, a raportat în cel de-al doilea trimestru cea mai bună performanță în ceea ce privește volumele vândute din ultimii cinci ani, arată raportul financiar al companiei. Volumele AB InBev bifează în T2 cea mai mare creștere din ultimii cinci ani

Producătorul brandurilor Beck’s și Budweiser a afișat o creștere a volumelor de 2,1%, cu o evoluție puternică în țări precum Brazilia, Australia, Mexic și Columbia. Veniturile pentru intervalul analizat au crescut cu 6,2% până la 13,9 miliarde de dolari. La nivelul pieței din SUA compania a înregistrat o creștere a veniturilor de 1,8%, pe fondul premiumizării portofoliului, în timp ce segmentul mainstream rămâne sub presiune în condițiile în care consumatorii optează pentru produse cu un preț mai mare.

Totodată, creșterea businessului din China, de 7,1%, a fost susținută de brandurile super-premium Corona și Hoegaarden, care și-au majorat vânzările cu peste 10%.

Producătorul a anunțat recent că a vândut businessul din Australia, Carlton & United Breweries, pentru 11,3 miliarde de dolari, cumpărătorul fiind grupul Asahi. Asahi nu este la prima achiziție a unor active deținute de AB InBev. În 2017, japonezii au preluat mai multe afaceri intrate în portofoliul AB InBev după fuziunea acestuia cu SABMiller, printre care și Ursus Breweries, numărul 1 pe piața berii din România, într-o tranzacție de 7,3 miliarde de euro.

AB InBev, cu sediul la Leuven, în Belgia, este cel mai mare producător de bere, controlând aproximativ o treime din piața mondială a berii.

 

AB InBev investește milioane de euro în portofoliul de bere fără alcool
AB InBev investește milioane de euro în portofoliul de bere fără alcool
În contextul în care categoria berii fără alcool experimentează una dintre cele mai rapide creșteri, AB InBev investește milioane de euro în...
Producătorul Stella Artois, performanță peste estimările analiștilor în T3
Producătorul Stella Artois, performanță peste estimările analiștilor în T3
Vânzările înregistrate de Anheuser-Busch InBev în trimestrul al treilea din acest an au depășit estimările analiștilor și au dus...
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
Anheuser-Busch InBev, liderul pieței de bere la nivel mondial, ia în considerare vânzarea unor branduri pe care le comercializează în Germania...
Vânzările producătorului Stella Artois, susținute de comenzile online în Q3
Vânzările producătorului Stella Artois, susținute de comenzile online în Q3
În ciuda crizei sanitare, Anheuser-Busch InBev a înregistrat vânzări în creștere în intervalul iulie – septembrie, spre deosebire de...
AB InBev achiziționează un producător de bere din SUA
AB InBev achiziționează un producător de bere din SUA
AB InBev, cel mai mare jucător din industria globală a berii, intenționează să se extindă pe piața din Statele Unite ale Americii prin...
Tranzacție de 11,3 mld. dolari între AB InBev și Asahi
Tranzacție de 11,3 mld. dolari între AB InBev și Asahi
Asahi Group Holding, proprietarul Ursus Breweries, a ajuns la un acord de preluare a Carlton & United Breweries, filiala australiană a...