Vinurile vor aduce anul acesta 200 mil. lei pentru businessul Jidvei

Jidvei, unul dintre cei mai importanți producători de vin din România, estimează că va depăși anul acesta pragul de 200 de milioane de lei doar din vânzarea de vinuri, a declarat Mihai Bălănescu, Director Național de Vânzări al companiei. Vinurile vor aduce anul acesta 200 mil. lei pentru businessul Jidvei

“Începând cu anul 2020 am direcționat o bună parte a investițiilor către acțiuni care să ne permită să fim alături de partenerii noștri, în special din zona de HoReCa, dar și pentru a fi mai prezenți în retail. Putem spune că și în 2021 am continuat să investim în astfel de demersuri și acțiuni, însă profitabiliatea nu a crescut în linie cu creșterea cifrei de afaceri. În plus, finalul de an este deja afectat de creșterea prețurilor la energie și materii prime”, afirmă Mihai Bălănescu.

La nivelul celor două canale de vânzare, HoReCa și retail, creșterea generală în volum a fost de peste 10%, cele mai bune performanțe fiind înregistrate în cazul gamelor de vinuri premium și super premium.

“După primele trei luni ale lui 2021, am observat un interes crescut pentru produsele din game superioare, cu un nivel de preț mai ridicat, și pentru vinurile roze și vinurile spumante. În ceea ce privește palierul de gust, continuă tendința de migrare către vinurile demiseci și seci. De asemenea, vânzările online și-au păstrat trendul ascendent”, a mai spus reprezentantul Jidvei.

În acest context, compania are în plan pentru 2022 dezvoltarea de noi game în segmentele premium și super premium, atât pentru retail, cât și pentru HoReCa. “Totodată, am elaborat un program de investiții pentru dezvoltarea zonei de oenoturism, alături de un concept inovator pentru acest segment - healthy food, healthy life –, și pentru identificarea și valorificarea potențialului subproduselor oenologice. În această perioadă, turismul viticol este o prioritate pentru noi și ne concentrăm pe extinderea spațiilor de cazare și pe diversificarea activităților de agrement la Castelul Bethlen-Haller, precum și pe restaurarea Castelului Bethlen din Sânmiclăuș”, a explicat Mihai Bălănescu.

Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Provocările par să fi devenit o tradiție a ultimilor ani, astfel încât 2024 nu putea face excepție de la regulă. Intrarea în vigoare a SGR...
Jidvei lansează Iluziv, o gamă de vinuri dedicată consumatorilor tineri
Jidvei lansează Iluziv, o gamă de vinuri dedicată consumatorilor tineri
Jidvei lansează pe piață noua gamă de vinuri Iluziv, destinată în mod special consumatorilor tineri, și care îmbină un look contemporan și...
Claudiu Necșulescu: Creșterea Jidvei va veni din segmentul premium, din noile game și din inovație
Claudiu Necșulescu: Creșterea Jidvei va veni din segmentul premium, din noile game și din inovație
După un an dificil și impredictibil, care a adus totuși un avans de 10% al cifrei de afaceri, Jidvei mizează pe segmentul premium, pe noi game...
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
După doi ani în care retailul a condus creșterea în categoria de vin, marea provocare pentru producători este să mențină trendul ascendent...
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
2020 vine cu un mix de schimbări pentru producătorii de vinuri. Consumul de vin se majorează pe fondul pandemiei, dar nu pe segmentul premium. Iar...