Vânzările producătorului Stella Artois, susținute de comenzile online în Q3

În ciuda crizei sanitare, Anheuser-Busch InBev a înregistrat vânzări în creștere în intervalul iulie – septembrie, spre deosebire de competitorii săi direcți. Cel mai mare producător de bere din lume și-a adaptat rapid lanțul de aprovizionare și a pus accent pe prezența în online. Vânzările producătorului Stella Artois, susținute de comenzile online în Q3

Drept urmare, în trimestrul trei din acest an, volumele vândute de AB InBev au crescut cu 1,9%, lucru care a condus la un avans al veniturilor de aproximativ 4%, până la 12,8 miliarde de dolari.

„Am înregistrat o performanță puternică și echilibrată, adaptându-ne rapid pentru a satisface nevoile în continuă schimbare ale clienților și consumatorilor noștri”, susține Carlos Brito, CEO AB InBev.

Iar ultimele rezultate raportate de producătorul de bere arată o revenire considerabilă a vânzărilor după ce în primele două trimestre din acest an, veniturile sale erau în medie cu 17% mai mici decât în perioada similară din 2019.

În Europa, producătorul a înregistrat o creștere a veniturilor în jurul pragului de 5%, avans susținut atât de consumul acasă, cât și de redeschiderea teraselor pe timpul verii. Totodată, tendința consumatorilor de a alege produsele premium a avut un impact pozitiv în vânzările raportate de AB InBev.

În privința piețelor extra comunitare, trendul de premiumizare a condus în Brazilia la vânzări cu 25,4% mai mari în trimestrul trei din acest an față de perioada similară a anului trecut. 

Veniturile cumulate ale mărcilor globale, între care Budweiser, Stella Artois și Corona au crescut în medie cu 6,8%, cu o performanță de peste 15% înregistrată de Stella Artois pe piețele din afara Belgiei.
 
Performanța bună a permis companiei să acopere o parte din datoriile trecute. Numai în trimestrul trei, AB InBev a rambursat datorii de 11,4 miliarde de dolari.

AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
Anheuser-Busch InBev, liderul pieței de bere la nivel mondial, ia în considerare vânzarea unor branduri pe care le comercializează în Germania...
AB InBev achiziționează un producător de bere din SUA
AB InBev achiziționează un producător de bere din SUA
AB InBev, cel mai mare jucător din industria globală a berii, intenționează să se extindă pe piața din Statele Unite ale Americii prin...
Volumele AB InBev bifează în T2 cea mai mare creștere din ultimii cinci ani
Volumele AB InBev bifează în T2 cea mai mare creștere din ultimii cinci ani
AB InBev, cel mai mare jucător din industria globală a berii, a raportat în cel de-al doilea trimestru cea mai bună performanță în ceea ce...
Tranzacție de 11,3 mld. dolari între AB InBev și Asahi
Tranzacție de 11,3 mld. dolari între AB InBev și Asahi
Asahi Group Holding, proprietarul Ursus Breweries, a ajuns la un acord de preluare a Carlton & United Breweries, filiala australiană a...