Transilvania Nuts și-a bugetat o creștere de 30% a afacerilor și noi investiții în producție

Transilvania Nuts, business înființat în urmă cu zece ani de către Levente Bara și Alexandru Chiric, estimează o creștere de peste 30% a afacerilor în acest an și pregătește noi investiții în extinderea capacității de producție, a declarat pentru Progresiv Alexandru Chiric, Director General al companiei. Alexandru_Chiric 002

”Vânzările companiei au evoluat conform așteptărilor în primele șase luni, în linie cu strategiile stabilite. Suntem în grafic pentru a atinge obiectivele propuse pentru acest an. Suntem încrezători că vom încheia anul cu o creștere de peste 30% față de anul anterior. Raportul competitiv calitate-preț, alături de inovarea constantă și extinderea strategică a gamei de produse, au fost și vor continua să fie principalii factori care susțin creșterea afacerii noastre”, a punctat Alexandru Chiric.

Până la finalul anului compania își propune să lanseze o nouă gamă de produse pentru micul dejun “deştept”, dezvoltate pe parcursul a doi ani. În plus, o parte semnificativă a bugetului de investiții este alocată pentru construirea și echiparea unei nou punct de procesare în zona Alba Iulia, care va extinde capacitatea de producție și stocare.

Miezul de nucă de la Transilvania Nuts ajunge în peste 23 de țări, printre cele mai importante piețe de desfacere fiind Spania, Olanda, Germania, Belgia și Franța. În anul 2018 compania a achiziționat brandurile Nutribon și Yoli, iar în 2019 a inaugurat o fabrică de procesare a nucilor, în comuna Ciugud, județul Alba.

”Cele mai performante categorii sunt nuca, miezul de nucă și mărcile proprii. Suntem lideri în procesarea nucii în Europa de Est și am înregistrat creșteri semnificative prin dezvoltarea mărcilor proprii, adaptate cerințelor pieței. Ne concentrăm pe consolidarea poziției în Europa și extinderea pe piețele adiacente. Exporturile reprezintă aproximativ 40 % din afacerea noastră, iar obiectivul este de a menține un echilibru între creșterea exporturilor și cea a pieței interne”, a mai spus Alexandru Chiric.

Transilvania Nuts mizează pe o creștere de peste 10% a businessului pentru acest an
Transilvania Nuts mizează pe o creștere de peste 10% a businessului pentru acest an
Transilvania Nuts, companie înființată în urmă cu opt ani de către Levente Bara și Alexandru Chiric, a raportat anul trecut un avans al...
 Valentin Stăncioiu, numit Director Comercial al Transilvania Nuts
Valentin Stăncioiu, numit Director Comercial al Transilvania Nuts
Începând cu luna octombrie, Valentin Stăncioiu a fost numit Director Comercial al Transilvania Nuts, companie unde a deținut inițal rolul de...
Transilvania Nuts, finanțare de 3,2 milioane de euro de la BRD
Transilvania Nuts, finanțare de 3,2 milioane de euro de la BRD
BRD Groupe Société Générale a acordat o finanțare de 2,3 milioane de euro companiei Transilvania Nuts. Suma este destinată pentru a acoperi...
Spărgătorul de nuci, reinterpretat pe scena de retail
Spărgătorul de nuci, reinterpretat pe scena de retail
O discuție amicală purtată în urmă cu cinci ani între Alexandru Chiric și Levente Bara s-a conturat într-un business cu miez de nucă devenit...
Transilvania Nuts cumpără brandurile Nutribon și Yoli
Transilvania Nuts cumpără brandurile Nutribon și Yoli
Transilvania Nuts, compania deținută de Levente Bara și Alexandru Chiric, specializată pe zona procesării miezului de nucă, a preluat...
Investiție de peste 4 mil. euro într-o nouă fabrică de procesare a nucilor
Investiție de peste 4 mil. euro într-o nouă fabrică de procesare a nucilor
Procesatorul de miez de nucă Transilvania Nuts, deținut de Levente Bara și Alexandru Chiric, investește 4,2 milioane de euro într-o nouă...