Toneli extinde gama de produse și introduce în portofoliu oul lichid

Toneli, singurul producător complet din punctul de vedere al sortimentației de ouă, extinde gama de produse. Producătorul introduce în portofoliu oul lichid, alegerea cea mai potrivită pentru zona de HoReCa și de cofetărie – patiserie. Toneli extinde gama de produse și introduce în portofoliu oul lichid

Oul este un aliment natural cu o valoare nutritivă ridicată, folosit în cea mai mare parte în stare proaspătă, prin tratarea termică (fierbere, prăjire, coacere). Este în același timp și o materie primă foarte valoroasă pentru o varietate de preparate culinare, inclusiv deserturi. Dacă pentru consumul propriu în gospodării, oul proaspăt în coajă este alegerea cea mai potrivită, pentru zona de HoReCa, cofetărie și patiserie, oul lichid este opțiunea numărul 1 atunci când rețetele au în componența lor oul.

„Printre atuurile ouălor lichide se numără timpul redus de preparare prin eliminarea fazei de spargere a ouălor, spațiul de depozitare este redus în comparație cu cel necesar ouălor în coajă, ajută la simplificara fluxului operațional, ajută la eliminarea riscurilor de infectare cu diverse bacterii (Salmonella etc.), prin pasteurizare. Totodată, sunt eliminate costurile cu personalul alocat pentru spargere și eventual și separare (albuș/gălbenuș) cât și riscurile legate de cojile de ouă sparte sau de prezența unor ouă vechi, fisurate etc”, susține Florin Panfile, Directorul Comercial al companiei Toneli Holding.

În acest moment, portofoliul este adaptat nevoii de consum a fiecărui grup de clienți. Concret, există zona de testare a produselor și de consum redus pentru care Toneli a dezvoltat ambalajele de 2 litri de tip „bag in box”. În plus, pentru clienții cu un consum mediu spre ridicat, aici intrând și consumul ocazional (organizatorii de evenimente), a fost gândit ambalajul de 5 litri. Nu în ultimul rând, pentru consumatorii profesioniști, cu rulaje mari, compania a dezvoltat ambalajele de 10 litri. Pentru această extensie de gamă, compania a semnat un parteneriat cu un procesator, dar dorește dezvoltarea și integrarea pe verticală a acestei noi activități.

„Nu este nicio surpriză faptul că un concept de genul «everything in our hands» poate fi, printr-o gestionare corespunzătoare, winner card -ul oricărui business”, spune Florin Panfile.

Având în vedere portofoliul complet al companiei, care cuprinde de la ouă produse în sistem convențional până la ouă speciale pentru copii, Toneli este foarte aproape de dezideratul „from farm to table”, prin care toate verigile fluxului operațional sunt în controlul companiei.

„Nu ne rămâne decât să ne urmăm viziunea și să ne îndeplinim misiunea de «adevăratul maestru al oului», adică să ne integrăm atât pe verticală, intrând în producția de ouă lichide și de pudră de ouă, cât și pe orizontală, acolo unde vizăm dezvoltarea portofoliului cu produse cu valoare adăugată complementare oului”, adaugă directorul comercial.

„Orice produs are la bază nevoia beneficiarului acestuia și astfel ouăle lichide au fost deja categorisite de către piața din aval (clienții profesioniști), funcție de produsul final vizat, în ouă întregi/melanj, albuș și gălbenuș. Mai departe, ouăle lichide pot fi produse și comercializate în varianta fresh, adică doar pasteurizate, cu un termen de valabilitate mai redus sau conservate, caz în care avem un termen de valabilitate ceva mai lung. Există și o categorisire legată de codul de creștere al păsărilor de la care se obțin ouăle – unii preferă ouă free range, acum începe trend -ul pe bio, majoritatea însă nu ridică preferințe legate de acest aspect”, concluzionează Florin Panfile, Directorul Comercial al companiei Toneli Holding.

Toneli Holding, cu 400 de milioane de ouă vândute anual, este lider de piață și deține aproximativ 30% din volumul de ouă comercializat în comerțul modern. Toneli este singurul jucător din piața locală care acoperă toată plaja de categorii de ouă – cod 3 (baterii îmbunătățite), cod 2 (sol) , cod 1 (free range), cod 0 bio (ecologic), având și două game speciale: Ovital – ouă funcționale îmbunătățite cu Omega 3 și respectiv Seleniu și Kids – ouă speciale pentru copii provenite de la găini hrănite cu cereale nemodificate genetic.

*Articol susținut de Toneli.

Carmistin se extinde pe piața ouălor cu un sortiment bio, sub brandul La Provincia
Carmistin se extinde pe piața ouălor cu un sortiment bio, sub brandul La Provincia
După ce în luna februarie a lansat ouăle de la găini vegetariene, La Provincia, brand al grupului Cramistin, extinde portofoliul cu un sortiment...
Toneli investește 11 milioane de euro în construcția de ferme bio
Toneli investește 11 milioane de euro în construcția de ferme bio
Toneli a demarat un proiect foarte ambițios care se întinde pe trei ani și care vizează o producție de peste 30 de milioane de ouă anual....
(P) Toneli anunță relansarea produsului Kids
(P) Toneli anunță relansarea produsului Kids
Oul este considerat cel mai complet aliment, fiind  bogat în proteine cu înaltă valoare biologică (superioare celor din lapte și carne),...
Florin Panfile, Toneli Holding: „Prioritatea noastră este să creștem sănătos brandul”
Florin Panfile, Toneli Holding: „Prioritatea noastră este să creștem sănătos brandul”
În bătălia pentru profitabilitate, un brand puternic este o armă redutabilă. Florin Panfile, Director Comercial Toneli Holding, spune că...