Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală

Tokinomo, start-up care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7 milioane de dolari de la investitori membri TechAngels, Early Game Ventures și IPP. Investiția va fi folosită pentru crearea de soluții noi și accelerarea extinderii pe plan global. Start-up-ul își propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate și creative, dar și să obțină date relevante pentru a-și defini audiența. Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală

În prezent, Tokinomo creează și distribuie o soluție brevetată de “brand activation” care promovează produsele în magazin și ajută la creșterea vânzărilor cu 200% în medie, fără reduceri de preț. Cu ajutorul partenerilor locali, roboții Tokinomo sunt utilizați în campanii în peste 40 de țări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.

Roboții Tokinomo au fost concepuți pentru a diversifica și moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mișcare, lumină și sunet, roboții Tokinomo dau viață produselor pe raftul supermarketurilor și le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ și eficient. Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboții sunt conectați la internet și pot fi monitorizați de la distanță. Mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real și mișcările robotului pot fi personalizate.

Investiția în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane de dolari fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiții Early Game Ventures si Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo și una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piața locală. Investiția va fi utilizată pentru dezvoltarea produsului, dar și pentru a face angajări la nivel internațional.

“Acum 4 ani, când am aflat pentru prima dată de Tokinomo, care era în stadiu de prototip, ne-am dat seama că va fi un produs de succes. Compania noastră de retail marketing a fost printre primele care au utilizat și promovat soluția Tokinomo. Acum, dorim să le oferim și mai mult suport printr-o investiție care să ajute acest start-up inovator să se dezvolte la nivel global,” a menționat Ionuț Valeriu Corniciuc, fondator și CEO Instore Power Provider (IPP).

În 2022, start-up-ul se concentrează pe dezvoltarea de produse noi pentru marketingul din magazine, dar și pe extinderea eforturilor de vânzări.

“Noile produse sunt inspirate din ceea ce am învățat în ultimii 2 ani, si iau în calcul feedback-ul primit de la clienți. Principalul obiectiv este să aducem pe piață produse care să ofere retailerilor și brandurilor data esențiale,” a menționat Ionuț Vlad, co-fondatorul și CEO-ul Tokinomo. “Tokinomo investește în succesul clienților și angajează reprezentanți în diferite țări pentru a oferi suport partenerilor locali.”

“Cred ca adresăm o piață foarte mare, bugetele pentru promoții în magazine sunt o parte semnificativă din mix-ul total de marketing. Este important pentru brand-uri să aibă soluții pentru a crea experiențe memorabile și campanii de impact în magazine. Noi considerăm că specialiștii de marketing ar trebui să creeze interacțiuni cu cumparătorii pentru ca produsele lor să iasă în evidență. Aceasta este misiunea noastră și vom continua să dezvoltăm produse care să obțină date pentru a le permite brandurilor să își definească mai bine audiența”, a spus Ionut Vlad, CEO-ul Tokinomo.

Tokinomo este o soluție brevetată de shopper marketing și POS display, destinată bunurilor de larg consum și magazinelor de tip supermarket care, folosind o combinație de senzori, mișcare, lumină și sunet, dă viață produselor la raft și le permite să interacționeze cu cumpărătorii într-un mod memorabil. Pe lângă impactul imediat pe care îl are asupra clienților și a experienței lor de cumpărare, Tokinomo generează creșteri spectaculoase în vânzări, de +200% în medie. Fiecare display robotizat Tokinomo este conectat la internet și poate fi monitorizat de la distanță, prin intermediul platformei cloud.


 

Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le...
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Agenția de publicitate Mercury 360 continuă investițiile în digitalizare, devenind reseller oficial Tokinomo în România. Tokinomo este un...
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu este noul Chief Marketing Officer al Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine. Experiența...
Start-up-ul Tokinomo obține o finanțare de 700.000 euro
Start-up-ul Tokinomo obține o finanțare de 700.000 euro
Tokinomo, start-up specializat în soluții de retail tech, a încheiat o rundă de investiții în valoare de peste 700.000 euro, la care au...