Studiu: De unde cumpără românii hrană pentru animalele de companie

În România, 6 din 10 români au un animal de companie, arată un studiu Reveal Marketing Research. Studiul notează și locurile de achiziție ale românilor pentru mâncarea animalelor de companie, precum și factorii ce determină o preocupare mai mare a cumpărătorilor în ceea ce privește îngrijirea animalelor de companie pe care le dețin. Studiu: De unde cumpără românii hrană pentru animalele de companie

Potrivit studiului Reveal Marketing Research, câinele nu este doar cel mai bun prieten al omului, ci şi cel mai comun animal de companie deţinut la nivelul gospodăriilor din mediul urban și rural, datele arătând că 73% dintre posesorii de animale de companie au câine, în vreme ce 57% au pisici. Totuși, câinele se detașează ca animalul preferat de către tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani (80%) și familiile cu copii (78%).

Studiul analizează și locurile din care românii cumpără hrană pentru animalele de companie. Majoritatea preferă hypermarketurile/supermarketurile (78%) şi magazinele specializate (55%), urmate de veterinar (20%) şi de achiziția online (15%).

Se observă o preocupare mai mare a persoanelor din mediul urban în ceea ce privește îngrijirea animalelor de companie pe care le dețin, întrucât 64% dintre acestea cumpără hrană de la magazinele specializate, care comercializează inclusiv produse premium. Acest lucru se poate datora puterii de cumpărare mai ridicate în zona urbană, cât și unei prezențe și diversități mai mari a serviciilor, magazinelor specializate și a cabinetelor veterinare.

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.


 

eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale
eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale
eMAG vine în întâmpinarea iubitorilor de animale și lansează Pet Shop, un shop-in-shop online cu o gamă variată de produse pentru toate...
Românii, mai cumpătați de Crăciun. Bugetul, redus cu 12%
Românii, mai cumpătați de Crăciun. Bugetul, redus cu 12%
Bugetul alocat de români pentru sărbătorile de Crăciun va fi similar (50%) sau mai mic (38%) comparativ cu cel de anul trecut, arată un studiu...
Petfood, o categorie în care emoționalul bate inflația
Petfood, o categorie în care emoționalul bate inflația
Deși aproape jumătate din animalele de companie din România continuă să fie hrănite cu mâncare pregătită în casă, petfood este o categorie...
Purina va lansa peste 20 de produse noi. Piața de petfood, creștere anuală de aproximativ 20%
Purina va lansa peste 20 de produse noi. Piața de petfood, creștere anuală de aproximativ 20%
Purina, unul din cei mai mari producători de hrană de pisici și câini la nivel mondial, deținut de Nestlé, va lansa peste 20 de produse noi în...
Mai puțin stres și mai multă productivitate la locul de muncă? Aduceți-vă prietenul patruped la birou!
Mai puțin stres și mai multă productivitate la locul de muncă? Aduceți-vă prietenul patruped la birou!
Românii sunt iubitori de animale de companie. În ceea ce privește numărul de prieteni patrupezi, românii sunt în fruntea clasamentului....
Viitorul sustenabilității, influențat de schimbarea comportamentelor și inițiativele companiilor
Viitorul sustenabilității, influențat de schimbarea comportamentelor și inițiativele companiilor
Caracterul sustenabil al unui produs (68%) este mai important decât confortul oferit de proximitatea față de acesta (65%), arată un studiu Reveal...