Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%

Serpico Trading SRL, unul dintre jucătorii cu notorietate pe segmentul de import și distribuție de produse alimentare, anunță o creștere a volumelor de 22% pentru anul 2020, prin comparație cu anul precedent. Compania a înregistrat creșteri semnificative pe principalele branduri din portofoliu. Brandul propriu Defish a bifat un plus al vânzărilor de 20%, în timp ce brandul O'Green și-a triplat volumele de vânzări. Performanțe bune au fost raportate și pentru gama Best Meat, ce conține burger de vită ecologic, coquelet Best Meat sau burger de vită Angus, unde vânzările au crescut cu 79%. Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%

Cât despre brandurile internaționale aflate în portfoliul companiei, Bonduelle a raportat o creștere la nivelul vânzărilor de 26% în comparație cu 2019, Siblou, cu o creștere de 16% și Kerrygold, un plus de 31%.

“2020 fost și pentru noi un an plin de provocări, dar am înțeles repede care este tendința pieței și ne-am adaptat. Cuvintele cheie în 2020 au fost siguranță și eficientizare. Ne-am concentrat mult eforturile în asigurarea tuturor standardelor de siguranță atât pentru angajații noștri, cât și pentru clienți, dar și pe eficientizarea tuturor proceselor astfel încât să putem face față cu succes noilor condiții impuse de pandemie și să putem răspunde cererii de produse în creștere. Acum, pe final de an, cifrele vin și ne confirmă că direcția este cea bună”, a declarat Gabriel Simion, Director General Serpico.

Pentru 2021, Serpico și-a propus investiții majore în dezvoltarea exportului, dezvoltarea sortimentală și extensii de linii pe categoria Ready to Eat , Ready to Cook, datorită potențialului de creștere în această zonă.

“Vom investi în continuare în siguranța alimentară, precum și în construirea și creșterea brandurilor proprii și în realizarea de extensii de linie, dar și în dezvoltarea parcului logistic și a spațiului de depozitare” spune directorul general al companiei.

Serpico Trading SRL este o companie care activează de 27 de ani pe piaţa românească de import şi distribuţie de produse alimentare. Activitatea companiei se împarte în două mari categorii: importul de produse alimentare și distribuția de produse alimentare. Printre mărcile internaționale distribuite de companie se numără: Bonduelle, Siblou, Kerrygold, Olitalia, Tonitto, Sera. Compania are în portofoliu, de asemenea, și brandurile proprii O’Green, DeFish, Best Meat.

Serpico Trading și-a majorat veniturile cu 54% în T1
Serpico Trading și-a majorat veniturile cu 54% în T1
Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a raportat în primul trimestru al anului o...
Serpico Trading încheie anul trecut cu afaceri în creștere cu 32%
Serpico Trading încheie anul trecut cu afaceri în creștere cu 32%
Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a încheiat anul trecut cu o creștere a...
Serpico Trading estimează un avans de 20% a afacerilor pentru acest an
Serpico Trading estimează un avans de 20% a afacerilor pentru acest an
Serpico Trading, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de import și distribuție de produse alimentare, estimează pentru...
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading estimează pentru anul 2022 o creștere de 19% la nivelul cifrei de afaceri prin comparație cu anul precedent. Rezultat a fost...
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading a semnat în luna mai un parteneriat strategic cu Fresh Del Monte, unul dintre cei mai mari producători de conserve de fructe și...
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
Cu un portofoliu variat, pornind de la conserve, până la o gamă largă de produse congelate, DeFish, brand aflat în portofoliul Serpico Trading...