ROCA Investments, portofoliu de 42 milioane euro. Agrifood și FMCG, domenii de interes în continuare

ROCA Investments, companie holding care oferă soluții de capital și parteneriat activ pentru consolidarea și scalarea IMM-urilor românești, ajunge după 3 ani la o valoare evaluată a companiei de 42 mil euro. Peste 23% din portofoliul ROCA sunt companii din domeniile agrifood și bunuri de larg consum, industrii de interes în continuare pentru companie, după cum au declarat reprezentanții ROCA. ROCA Investments, portofoliu de 42 milioane euro. Agrifood și FMCG, domenii de interes în continuare

Valoarea evaluată a companiei reprezintă aproape o dublare față de nivelul de 22,3 mil euro de la finalul anului 2019. Randamentul investițiilor pentru anul 2020 este și el în creștere, ajungând la 62%.

Pornită în urmă cu 3 ani, ROCA este prezentă în 10 județe ale țării, în 5 mari sectoare de activitate: agrifood, logistică, servicii industriale, producție materiale de construcții, îngrijire personală. Cele 13 companii din portofoliu (din care două inactive) au generat în 2020 o cifră de afaceri cumulată de 98 milioane euro, un profit operațional (EBITDA) de 5 milioane euro și au peste 1.000 de angajați.

Ecosistemul ROCA este format în prezent din companiile: Frigotehnica (industria frigului), BICO Industries(producător de plasă din fibră), Romcargo Maritim (operator portuar), RDF Arad(agribusiness), Electroplast (producător de cabluri electrice), MECANEX (producător de pompe pentru diverse industrii), Piscicola(fermă piscicolă), Artesana (produse lactate artizanale), CAHM(îngrijire personală), Yellow.Menu (restaurant online) și Sinteza (industrie chimică).

„Pentru 2021 ne-am definit trei direcții strategice de dezvoltare la nivel de portofoliu: (1) consolidarea companiilor prin procese de M&A, pentru a crea companii mai solide și mai relevante, (2) digitalizarea acestora pentru a avea procese mai simple și informații în timp real și (3) accesarea de fonduri europene pentru a dezvolta companiile cu echipamente cât mai performante, capabile să facă față noilor provocări”, a spus Rudolf Vizental, CEO ROCA Investments.

Pentru 2021 ROCA și-a propus să investească în companii mai mari și să mărească tichetul per tranzacție. ROCA se îndreaptă către companii care au potențial de creștere accelerată și au nevoie de sprijin în acest sens, care se află într-un moment de dificultate și care au nevoie de un partener pentru a trece peste acest impas, dar și către companii care caută să transfere managementul businessului în mâinile unor executivi performanți.

Progresiv le dă întâlnire retailerilor independenți la Interactiv, pe 24 aprilie
Progresiv le dă întâlnire retailerilor independenți la Interactiv, pe 24 aprilie
Interactiv, evenimentul marca Progresiv dedicat retailerilor independenți și comunității antreprenoriale, revine cu cea de-a 19-a ediție. Sub...
Trade Round Table revine cu o nouă ediție, „Transform to perform
Trade Round Table revine cu o nouă ediție, „Transform to perform", pe 26 octombrie
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, revine cu cea de-a 19-a ediție,...
Cine urcă pe scena Conferinței Progresiv, între 22-24 martie: speakerii The Great Game of Retail
Cine urcă pe scena Conferinței Progresiv, între 22-24 martie: speakerii The Great Game of Retail
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business dedicat industriei de retail & FMCG, revine cu o nouă ediție, în perioada 22-24...
Roca Investments a finalizat vânzarea Frigotehnica
Roca Investments a finalizat vânzarea Frigotehnica
Roca Investments anunță finalizarea tranzacției prin care vinde Frigotehnica, lider național și regional pe piața soluțiilor de frig, către...
ROCA Investments vinde Frigotehnica către Vinci Energies
ROCA Investments vinde Frigotehnica către Vinci Energies
ROCA Investments, parte din Impetum Group, anunță intrarea Frigotehnica, lider național și regional pe piața soluțiilor de frig în grupul...
Artesana vinde 20% din acțiuni către ROCA Investments
Artesana vinde 20% din acțiuni către ROCA Investments
Artesana, unul din cele mai cunoscute branduri românești de produse lactate artizanale de pe piața locală, a vândut un pachet de 20% din...