RetailZoom extinde serviciile oferite în urma unui parteneriat cu Kaufland

RetailZoom, companie dedicată raportării datelor de vânzări din comerțul modern prin tehnologie avansată business intelligence, își mărește pachetul de servicii prin semnarea contractului de colaborare cu Kaufland România. Începând cu această lună, contractul include servicii de schimb de date pentru România și Republica Moldova. RetailZoom extinde serviciile oferite în urma unui parteneriat cu Kaufland

Noul serviciu de raportare de piață va oferi clienților producători și retaileri o monitorizare extinsă asupra comerțului modern, incluzând evoluția vânzărilor din majoritatea lanțurilor de retail din România.

Pentru România, noul serviciu Total Modern Trade va fi dezvoltat pentru raportarea comerțului modern la nivel național și va include monitorizări ale lanțurilor de retail aflate sub brand internațional, dar și ale lanțurilor locale ce sunt aflate sub antreprenoriat autohoton. Metodologia de raportare dezvoltată și utilizată de RetailZoom atât în România, cât și în alte peste 20 de țări din grup, se supune rigorilor statistice dedicate serviciilor de măsurare a vânzărilor din retail.

Dezvoltarea noului serviciu se bazează pe analiză statistică de vârf și tehnici de interpretare big data avansate, vizualizate sub umbrela platformelor de business inteligence dedicate.

Modalitatea de lucru agreată de RetailZoom cu toți retailerii parteneri este aceea de a primi datele de vânzări 100% scanning din magazinele lanțului incluse în contract și de a oferi la schimb rapoarte de piață ce includ și contribuția fiecăruia dintre partenerii retaileri, în mod cumulat, neidentificabil, pentru a proteja datele confidențiale ale fiecăruia dintre parteneri.

Suplimentar serviciilor de raportare de piață, RetailZoom oferă clienților retaileri tipuri de analiză dedicate exclusiv prelucrării, interpretării și predicției vânzărilor interne din magazinele proprii, dar și optimizării sortimentației din rafturile proprii. Aceste analize se construiesc pe date la nivel de bon de casă (tranzacții), iar RetailZoom are activ acest serviciu și în România cu trei dintre retailerii de top.

„Mixul de soluții de business intelligence, vizualizarea ușoară și online de big data, precum și interpretarea profund locală a rapoartelor de retail audit sunt principalele beneficii și elemente de diferențiere pe care le oferim clienților noștri, retaileri și producători”, declară Bogdana Gheorghe, Director General al RetailZoom România.

 

RetailZoom: Retailul scade, pe fondul încetinirii consumului
RetailZoom: Retailul scade, pe fondul încetinirii consumului
Dacă în 2020-2021 coșul mediu de cumpărături din supermarketuri cuprindea în medie 6-7 produse, în prezent numărul a scăzut la cinci...
RetailZoom lansează raportarea Total România, ce include toate canalele de retail
RetailZoom lansează raportarea Total România, ce include toate canalele de retail
RetailZoom lansează raportarea Total România, ce include toate canalele de retail: comerț modern și tradițional, aducând o perspectivă...
Keysfin & RetailZoom: Retailul alimentar din România, estimat la 108 miliarde de lei în 2022
Keysfin & RetailZoom: Retailul alimentar din România, estimat la 108 miliarde de lei în 2022
Cifra de afaceri a retailului alimentar a crescut cu aproape 11,7% față de 2020 și a fost cu 48% peste nivelul din 2017, la 93 de miliarde de lei...
Vânzările din piața FMCG se mențin pe o pantă ascendentă și în 2022, alimentate de inflație
Vânzările din piața FMCG se mențin pe o pantă ascendentă și în 2022, alimentate de inflație
Vânzările din retailul de larg consum s-au menținut pe o pantă ascendentă din punct de vedere valoric și în 2022 comparativ cu 2021, însă...