Râureni extinde portofoliul și intră într-o categorie nouă
Trei noi sortimente de muștar, cu gust intens și rețete reinterpretate, au fost lansate sub brandul Râureni: Râureni Muștar Clasic, Râureni Muștar Iute și Râureni Muștar Dulce. Realizate în colaborare cu experți în arta culinară, noul muștar de la Râureni, în cele trei variante ale sale, este realizat din produse naturale de cea mai bună calitate, începând cu boabele de muștar premium folosite, până la restul ingredientelor din compoziție, de origine naturală și fără conservanți chimici.
„Pornind de la rețetele reinterpretate de experții noștri, am adunat în noile sortimente de Muștar cele mai bune ingrediente ce transformă binecunoscutul produs în adevărata vedetă a meselor reușite. Prin notele moderne ale rețetelor, prin finețea și intensitatea gustului, noul Muștar Râureni se remarcă drept un produs excepțional ce complimentează cu succes orice rețetă, indiferent de complexitatea ei, și cu un preț accesibil în categoria sa”, a declarat Georgiana Mutu, director de marketing Râureni.
Noile sortimente sunt lansate sub sloganul „Râureni muștar. Restul vine natural”, ce reflectă noua poziționare Râureni în zona natural-modern. Cele trei sortimente de muștar de la Râureni sunt disponibile deja pe rafturile marilor magazine.
Nu este singura extindere de gamă operată de Râureni. La începutul lunii martie, producătorul a lansat sub brandul Râureni două noi sortimente de zacuscă, Zacuscă de vinete și Zacuscă de vinete cu hribi, preparate de post, din vinete coapte la foc de lemne.
Citește și Context nefavorabil, dar așteptări mari în piața conservelor de legume
„Ne dorim să fim mereu în pas cu noile trenduri, dar și să acompaniem tradițiile noastre culinare, astfel încât ne-am propus crearea unei game extinse de mâncăruri gătite prin care să anticipăm și să răspundem dorinței clienților de diversificare permanentă a produselor pe care le consumă. Produsele nou lansate readuc în atenția publicului iubitor de gastronomie românească două dintre cele mai îndrăgite preparate ale românilor, prezentate într-o lumină nouă, cu un ambalaj și packaging moderne, care vor face din acestea, în scurt timp, unele dintre preferatele clienților noștri”, declara Georgiana Mutu la momentul lansării.
Râureni, unul dintre cele mai cunoscute branduri românești, are o tradiție de peste 50 de ani în prepararea fructelor și legumelor după rețete autentice. Mereu conectat la noile tehnologii și trenduri din industrie, Râureni comercializează produse într-o gamă variată, de la gemuri, dulcețuri, siropuri, murături până la produse gata preparate, produse gourmet sau cu 0 zahăr.
Fructele și legumele din produsele Râureni provin în mare parte din ferme proprii și din sol românesc. Toate sunt atent selecționate, recoltate la timp, iar drumul până la fabrică este cel mai scurt, astfel încât clienții Râureni să se bucure de un gust și o calitate desăvârșite.