Proprietarul The Body Shop cumpără Avon pentru 3,7 mld. dolari

Grupul brazilian Natura&Co a confirmat achiziția Avon pentru suma de 3,7 miliarde de dolari, compania nou formată fiind evaluată la circa 11 miliarde de dolari, scrie Premiumbeautynews.com. Proprietarul The Body Shop cumpără Avon pentru 3,7 mld. dolari

Tranzacția creează un grup cosmetic ce beneficiază de o poziție dominantă în piață prin cei 6,3 milioane de consultanți și reprezentanți de vânzări, o rețea de 3.200 de magazine și o prezență online solidă. Noua companie ar putea genera vânzări de peste zece miliarde de dolari, fiind activă în 100 de țări. Prin această achiziție, Natura&Co devine al patrulea cel mai mare jucător pe piața mondială a produselor cosmetice.

"În urma achiziției Aesop în 2013 și a The Body Shop în 2017, Natura & Co face un alt pas decisiv în a construi un grup global, cu un portofoliu extins de branduri, prezent pe mai multe canale, motivat de rezultate. Avon este o companie uimitoare, un brand simbolic, cu angajați pasionați și peste cinci milioane de reprezentanți care cred în puterea vânzărilor directe. Împreună ne vom îmbunătăți competențele digitale aflate în creștere, rețeaua noastră socială de consultanți și reprezentanți și vom folosi amprenta globală a magazinelor noastre și a brandurilor distincte pentru a conecta, atinge și influența zilnic milioane de consumatori cu profiluri diferite“, a declarat Roberto Marques, Executive Chairman Natura & Co.

Portofoliul Natura&Co include branduri precum Natura, The Body Shop și Aesop. Avon va facilita accesul la o varietate mai mare de consumatori și canale de distribuție.

Cu o cifră de afaceri de 560,1 milioane de lei în 2017, un profit net de 74 milioane de lei și circa 300 de angajați, Avon România este liderul industriei locale de cosmetice. De altfel, România este singura piață din regiune unde compania de vânzări directe este lider de piață.

Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Pentru eMAG, 2023 a fost un an mult mai bun decât estimase, în care investițiile și proiectele din ultimii trei ani au dat roade. Previziunile...
Mars investește 237 milioane dolari într-o nouă fabrică
Mars investește 237 milioane dolari într-o nouă fabrică
Producătorul de dulciuri Mars a anunțat că va investi 237 milioane de dolari într-o nouă fabrică pentru brandul său Nature's Bakery,...
Proprietarul The Body Shop cumpără Avon pentru 3,7 mld. dolari
Proprietarul The Body Shop cumpără Avon pentru 3,7 mld. dolari
Grupul brazilian Natura&Co a confirmat achiziția Avon pentru suma de 3,7 miliarde de dolari, compania nou formată fiind evaluată la circa 11...