Producătorul Loja Fructelor a avut afaceri cu 20% mai mari din sucuri, anul trecut

Loja Fructelor, producătorul smuti-urilor și fresh-urilor Sloop, a raportat anul trecut vânzări cu aproximativ 20% mai mari pentru divizia de sucuri pe fondul creșterii pieței de profil, a declarat Melania Damian, Business Leader Loja Fructelor. Producătorul Loja Fructelor a avut afaceri cu 20% mai mari din sucuri, anul trecut

“Sperăm să păstrăm ritmul de creștere și să dezvoltăm mai departe o afacere care să fie profitabilă. Suntem prezenți în marii retaileri și ne dorim să penetrăm mai multe canale de dsitribuție, specializate în comercializarea produselor sănătoase”, a punctat Melania Damian.

Evoluția businessului din acest an va fi influențată și de faptul că oamenii devin tot mai educați și includ în regimul lor alimentar diverse produse sănătoase, fără zahăr sau aditivi, fără grăsimi hidrogenate, cât mai puțin procesate.

Brandul Sloop a fost lansat pe piața din România în 2013. Compania Loja Fructelor a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 4,37 milioane de lei și pierderi de 747.254 lei, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe.

Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Cu o creștere de 16,7% în termeni valorici și o scădere de 1,1% în termeni volumici, categoria fructelor și a legumelor pare să fi rămas în...
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, importator și distribuitor de pește și fructe de mare, va încheia anul cu o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei, un...
Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România lansează o platformă comună de sustenabilitate
Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România lansează o platformă comună de sustenabilitate
Sistemul Coca-Cola în România, format din Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, reunește, începând cu această toamnă, sub aceeași...
Kaufland oferă finanțări de peste 450.000 euro pentru proiectele organizațiilor neguvernamentale
Kaufland oferă finanțări de peste 450.000 euro pentru proiectele organizațiilor neguvernamentale
Kaufland România anunță startul unui nou apel de proiecte în cadrul programului În stare de bine, ce oferă organizațiilor neguvernamentale...
Crisis Management. Shifting strategies in approaching consumers
Crisis Management. Shifting strategies in approaching consumers
Progresiv Online Events continuă seria webinariilor și, sub tema „Managementul Crizei”, vom dezbate adaptarea strategiei de business în acord...