PPD Global investește 500.000 euro în panouri fotovoltaice pentru centrul logistic din București

PPD Global, unul dintre cei mai mari distribuitori locali de băuturi premium, a investit 500.000 euro în echiparea centrului său logistic din București cu panouri fotovoltaice cu o putere totală instalată de 405 kWp. PPD

Investițiile totale realizate de PPD Global în centrul logistic se ridică astfel la 6,2 milioane de euro în ultimii cinci ani.

Prin această investiție strategică, compania contribuie la protejarea mediului înconjurător prin reducerea emisiilor de CO2 cu 150 de tone anual. Astfel, PPD Global își consolidează poziția de lider în domeniu și angajamentul față de mediu și dezvoltare durabilă pe termen lung. Proiectul permite alimentarea unităţii cu energie din surse regenerabile şi redirecţionarea surplusului în reţeaua naţională, în regim de prosumator. Proiectarea și execuția lucrărilor de instalare a panourilor fotovoltaice a fost realizată de compania Coral Construct.

„Suntem hotărâți să reducem impactul pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin investiții în soluții inovatoare de economisire a energiei și în resurse regenerabile. Acesta este un proiect finanţat exclusiv din fonduri proprii şi reprezintă un pas important în sprijinirea eforturilor globale pentru protejarea mediului înconjurător. În viitor, vom dota și sediul nostru din București cu panouri fotovoltaice”, a declarat Alexandru Frangopol, General Manager pentru România la PPD Global.

Centrul logistic operat de PPD Global, situat în vestul Capitalei, în apropiere de în apropiere de autostrada A1 Bucureşti - Piteşti, este unul dintre cele mai moderne centre logistice din țară, cu o suprafață de peste 7.400 mp.

PPD Global, membră a grupului internațional Photos Photiades Group, este unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi alcoolice și non-alcoolice premium din Europa Centrală și de Sud-Est, cu peste 25 de ani de activitate în patru țări – Cipru, România, Croația și Slovenia. Prezent pe piața locală din 2007, PPD Global România este partenerul strategic al celor mai mari producători de băuturi la nivel global, precum Diageo, Gruppo Campari, San Pellegrino, Monin, Proximo. Împreună cu partenerii săi, PPD Global România a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium şi super premium. Printre acestea se numără mărci emblematice de băuturi, precum Johnnie Walker, J&B, Campari, Aperol, Tanqueray, Captain Morgan, Cinzano, Aqua Panna.

Daniel Drăgușin, Supply Chain Director East Balkans PepsiCo
Daniel Drăgușin, PepsiCo: Intenționăm să utilizăm mărcile globale pentru a genera un impact pozitiv la scară largă
PepsiCo a investit 320 de milioane de dolari în România în ultimii zece ani, toate investițiile având o componentă de sustenabilitate, fie că...
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță finalizarea celui mai recent proiect de energie verde prin...
Nordic Group investește 250.000 euro într-un amplu proiect de energie solară
Nordic Group investește 250.000 euro într-un amplu proiect de energie solară
Nordic Group, una dintre cele mai mari companii românești în domeniul distribuției de produse alimentare premium, investește 250.000 de euro...
 PPD Global își extinde portofoliul de băuturi pe piața din România
PPD Global își extinde portofoliul de băuturi pe piața din România
PPD Global, unul dintre cei mai mari distribuitori locali de băuturi alcoolice premium şi super-premium, îşi extinde portofoliul cu mixerele...
Kaufland investește 1,5 milioane euro în energie verde
Kaufland investește 1,5 milioane euro în energie verde
Kaufland România anunță o investiție majoră în energie regenerabilă și începe dotarea magazinelor și depozitelor din mai multe orașe din...
Claudia Ancuța, PPD România, un manager al noilor începuturi
Claudia Ancuța, PPD România, un manager al noilor începuturi
Pentru Claudia Ancuța, fiecare schimbare a companiei angajatoare a însemnat intrarea într-o nouă arie de marketing, dar și șansa de a crea ceva...