Pofta Focului extinde gama de produse și anunță dublarea cifrei de afaceri în 2024

Pofta Focului, producător de alimente cu specific tradițional din Iași, estimează că va depăși pragul de un milion de lei cifră de afaceri în 2024, cel mai bun an în ceea ce privește activitatea companiei. Astfel, acest an este al doilea consecutiv în care producătorul se bucură de o evoluție pozitivă. În 2023, Pofta Focului a înregistrat o cifră de afaceri de 550.000 de lei, cu 20% peste nivelul din 2022. Performanța a fost susținută de lansarea site-ului propriu, iar estimările pentru acest an iau în calcul și cererea mai mare din perioada sărbătorilor. Pofta Focului extindere portofoliu dublare cifra afaceri

Odată cu lansarea site-ului, comenzile online au ajuns să reprezinte 25% din vânzările totale ale producătorului, în creștere de la doar 5% cât reprezentau acestea în 2023. Magazinul online este disponibil la nivel național, însă cele mai multe comenzi vin din partea consumatorilor din București. În ceea ce privește popularitatea produselor, vânzările offline sunt dominate de produsele sărate (zacuști, sosuri, garnituri), în timp ce cumpărătorii online preferă în special dulcețurile. Cele mai populare produse online au fost dulceața de cireșe amare și dulceața de frăguțe de pădure.

Totodată, compania investește constant și în extinderea gamei de produse, lansând acum două sortimente noi de dulceață în urma a doi ani de teste. „Caise cu ușurelul” și „Căpșuni cu ușurelul” sunt produse care au cu 90% mai puțin zahăr decât dulceața tradițională și sunt disponibile deja în magazinul online.

„Cele două noi sortimente lansate de Pofta Focului sunt rezultatul unei munci susținute în ultimii doi ani. În această perioadă produsele au trecut prin numeroase teste și rafinări pentru a ajunge la forma finală disponibilă acum tuturor românilor. Noile sortimente «cu ușurelul» răspund cerințelor consumatorilor moderni pentru produse naturale, cu mai puțin zahăr, dar la fel de bogate în gust. Iar cele două sunt doar începutul pentru o gamă de gemuri cu de zece ori mai puțin zahăr decât dulceața tradițională și în care am ales să folosim mai puțin zahăr și nu să-l înlocuim cu alte substanțe pe post de îndulcitori. De asemenea, în procesul de producție, printr-o fierbere lentă și de lungă durată, obținem consistența dorită a produsului, fără a folosi gelifianți sau agenți de îngroșare. Obținem acest rezultat doar datorită ingredientelor de calitate și procesului de producție. Pentru fiecare 100 grame de gem «Căpșuni cu ușurelul» folosim o cantitate dublă de materie primă”, a explicat Gica Neamțu, fondatoare Pofta Focului.

În ceea ce privește parteneriatele, este în creștere numărul de magazine și băcănii care colaborează cu Pofta Focului pentru a lista produsele. În ceea ce privește producătorii de legume și fructe, parteneriatele au rămas neschimbate de ani de zile din dorința producătorului de a păstra aceeași calitate a produselor.

Pofta Focului este o afacere de familie, care aduce pe piața din România produse tradiționale de înaltă calitate. Compania a deschis unitatea de producție în 2014 și, în prezent, are în portofoliu diverse sortimente de zacuscă, dulceață, salate, sosuri și murături.

295 focus
Inovația și diversificarea rafinează momentul de consum „la grătar”
Puternic marcată de sezonalitate, categoria produselor dedicate grătarului se dezvoltă pe măsură ce consumatorii vor să încerce noi arome și...
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
2023 a venit cu o premieră în industria lactatelor, categoria lapte fiind beneficiarul principal. În luna mai a fost parafat acordul voluntar...
Evoluții liniare pentru o piață dominată de produsele home-made
Evoluții liniare pentru o piață dominată de produsele home-made
Deși activează pe o piață în care consumul este generat majoritar de produsele realizate acasă, producătorii de gemuri și dulcețuri au...
Producătorul Pofta Focului, vânzări de 220.000 de lei la 9 luni
Producătorul Pofta Focului, vânzări de 220.000 de lei la 9 luni
Pofta Focului, producător de alimente cu specific tradițional din Iași, a raportat pentru primele nouă luni ale acestui an vânzări de aproape...
Pofta Focului, o afacere cu gust tradițional
Pofta Focului, o afacere cu gust tradițional
Gica Neamțu a reușit să își transforme una dintre pasiuni, gătitul, într-un business care generează venituri de zeci de mii de euro. Deși...