Pambac a creat paste personalizate pentru Coca-Cola

Coca-Cola a lansat pe piață ediția specială a unor paste în forma sticlei de Coca-Cola. Produsele au fost realizate în parteneriat cu producătorul Pambac. Inițiativa deschide oficial campania Hai să mâncăm împreună de anul acesta și este disponibilă consumatorilor în perioada ianuarie-februarie 2015 în peste 3.000 de magazine și în supermarketurile și hypermarketurile partenere.
 
Coca-Cola vrea să-și fidelizeze clienții printr-un cross-promoțion, consumatorii primind la fiecare 2 sticle de Coca-Cola la 2L înscrise în promoție, o pungă de paste Pambac cadou, împreună cu o rețetă dintre cele trei  propuse de bucătarul Nicolai Tand.
De-a lungul anului, campania Hai să mâncăm împreună va beneficia de un mix de comunicare integrat, care va include spoturi TV, suport digital, PR și proiecte speciale.
 
Coca-Cola HBC este al doilea mare îmbuteliator al grupului american Coca-Cola după volumul vânzărilor si unul dintre principalii jucători din piaţa băuturilor răcoritoare din România. Cele mai recente date financiare publicate arată în dreptul ţării noastre o redresare a vânzărilor în trimestrul al treilea al anului fiscal 2014, când vânzările în volum au înregistrat un avans de 1%. 
Pambac a creat paste personalizate pentru Coca-Cola
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al românilor cu privire la produsele de curățenie în această...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...